חדש! סדנאות שף ייחודיות להעשרה מקצועית! כנסו >

סל קניות
בשר מבושל שניתן להכין לאחר קורס או סדנת בישול בשר

סדנת בישול בירושלים

מחפשים סדנת בישול? אתם לא היחידים שאוהבים את הקונספט. סדנאות בישול הפכו לפופולריות מאוד בגלל שהן קצרות וממוקדות, ובעיקר מלמדות אותנו את התכל’ס ולא את התיאוריה. והכל, במטרה שנצא מהסדנה כשאנחנו יודעים להכין דברים חדשים ולשדרג את המטבח הפרטי שלנו, או כסדנאות לימי גיבוש למקומות תעסוקה/חברות וכדו’. סדנת בישול בירושלים מבית הקמפוס הקולינרי היא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להתרגש מחדש.

מה לומדים בסדנת בישול?

היופי בסדנאות בישול הוא שהן מציעות לנו ממגוון של מטבחים וסוגי מאכלים. אם אתם אנשים של מתוקים, תוכלו למצוא סדנאות שעוסקות באפייה וקונדיטוריה, כדוגמת סדנת טארט גבינה ושוקולד או סדנת קינוחי פרווה ועוגות ראווה. מנגד, אם אתם אנשים של בישולים בגדול, תוכלו למצוא סדנת בשר, סדנת אירוח חלבי ועוד. בסדנאות בישול לומדים בצורה פרקטית.

מה ניתן לעשות לאחר השתתפות בסדנת בישול?

כדאי לדעת שהשתתפות בסדנת בישול היא בעיקר ברמת התחביב, שכן במספר שעות לא ניתן ללמוד את רזי המקצוע ולהשתלב כטבחים מקצועיים. אז למי כן מתאימה ההשתתפות בסדנאות בישול למיניהן?

  • לחובבי בישול – עבור אנשים רבים הבישול הוא הרבה יותר מצורך בסיסי. מדובר בתחביב, בתרפיה. סדנאות בישול מהוות זמן בילוי ואיכות מהטובים ביותר שיש.
  • לבעלי קייטרינג ביתי – אם יש לכם קייטרינג ביתי ואתם מכינים בבית ומוכרים, סדנת בישול בהחלט יכולה לשדרג את היכולת שלכם ולהכניס לכם עוד מאכלים לתפריט.
  • לטבחים מקצועיים – טבחים מקצועיים שצריכים חיזוק בהכנה של בשר מסוגים שונים או דווקא באפייה? בסדנאות בישול תמצאו את החיזוק שאתם מבקשים.
  • למי שרוצה לגלות את עצמו – אם אתם אוהבים לבשל אבל לא בטוחים אם זו הקריירה הנכונה לכם, באמצעות סדנאות בישול תוכלו לגשש ולהבין טוב יותר אם בישול מקצועי מתאים לכם.

סדנאות בישול דיגיטליות – האם כדאי?

סדנאות בישול דיגיטליות הגיעו אלינו כתוצאה מנגיף הקורונה, כשנדרשנו לריחוק חברתי, אך כמו דברים רבים שהגיעו אלינו בגלל הקורונה, גם סדנאות מרחוק התגלו כדבר שכאן כדי להישאר. אצלנו בקמפוס הקולינרי אנו מציעים את סדנאות הבישול במתכונת דיגיטלית, שעונה על יתרונות רבים:

  • תוכלו לצפות בקורס בזמן המתאים לכם – בשעות בהן הבית רגוע והמטבח לרשותכם
  • לבשל מהמטבח הפרטי שלכם – אפילו עם פיג’מה! תוך כדי הקורס, תוכלו כמובן לבשל ולאפות את מה שנלמד בקורס, כך שתתנסו באמת ואחר כך – הכול שלכם.
  • ניתן לחזור לתכני הקורס בכל פעם שרוצים להיזכר

סדנאות בישול בירושלים – הקמפוס הקולינרי

מעוניינים להשתתף בסדנת בישול איכותית ומקצועית, שבאמת תאפשר לכם לשדרג את המטבח הביתי ולהוציא תחת ידכם מנות חדשות ומופלאות? בקמפוס הקולינרי זה אפשרי! אנחנו שמחים לפתוח בפניכם עולם של טעמים חדשים, עם סדנת אירוח חלבי חגיגי, סדנת בשר, סדנת מאפים מלוחים ועוד! בסדנאות הבישול הדיגיטליות שלנו תוכלו ליהנות מהשילוב הנהדר בין קורס בישול בסטנדרטים גבוהים לנוחות של בישול בבית, בזמן ובמקום שלכם, וללמוד מגוון של טכניקות להכנת מאכלים שונים, חלקם יום-יומיים וחלקם חגיגיים, שכולם יזכרו.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל