חדש! סדנאות שף ייחודיות להעשרה מקצועית! כנסו >

סל קניות
איך נראית עבודת הקונדיטור לאנשים שרוצים להיות שף קונדיטור פרטי

להיות שף קונדיטור פרטי

אם גם אתם אוהבים את עולם הקינוחים והמאפים, וחולמים ליצור את היצירות הכי יפות וטעימות שיש, למה לא ללמוד קונדיטוריה? לימודי קונדיטוריה הוא תחום מבוקש במיוחד, בפרט בשנים האחרונות עם העלייה במודעות שלנו לאוכל שהוא לא רק מזין ומשביע אלא גם יפה ומושקע. לצד הטרנד בפתיחה של עסקים פרטיים בתחום הבישול האקסקלוסיבי – הדרך להיות שף קונדיטור עוברת בקורס קונדיטוריה של הקמפוס הקולינרי.

שף קונדיטור פרטי

שף קונדיטור הוא קונדיטור מומחה. כפי שיש ביקוש לשפים עבור בישול לאירועים פרטיים, כך לגבי קונדיטורים, שכן שף העוסק בבישול אינו יכול לבצע את עבודתו של שף קונדיטור. לכן, את השף קונדיטור תוכלו למצוא מוזמן למגוון של אירועים:

  • קינוחים לכנסים ואירועי יוקרה
  • קינוחים לאירועים פרטיים – ימי הולדת, מסיבות אירוסין וכדומה
  • קינוחים ייחודיים לערב זוגי פרטי
  • הכנת קינוחים לאירועים של אח”מים
  • סדנאות קינוחים ועוד

מנגד, יתכן שיזמינו מכם קינוחים מיוחדים ויוקרתיים, ולא בהכרח יזמינו אתכם להכין אותם באירוע. בזכות העובדה ששף קונדיטור מתבקש להכין קינוחים מיוחדים לאירועים, ניתן להבין שהוא יכול לדרוש תשלום גבוה שכן מי שהיה מעוניין בקינוחים סטנדרטיים, היה יכול לרכוש אותם מהמאפייה או הקונדיטוריה הקרובה לביתו. בפנייה לשף קונדיטור פרטי יש מעין מסר שאומר – אנחנו מוכנים לשלם הרבה יותר כדי שתכין עבורנו קינוחים באופן פרטי.

למי מתאים להיות שף קונדיטור פרטי?

ראשית, נענה על השאלה למי מתאים להיות קונדיטור. מקצוע הקונדיטוריה שונה מאוד ממקצוע הבישול, בעיקר בגלל שבקונדיטוריה אין דבר כזה “לפי העין”, ולא תמיד ניתן לראות את התוצאה הסופית כבר בשלב ההכנה. עבודת הקונדיטור דורשת דיוק ושימוש בכלי מדידה, וגם לא מעט סבלנות, למשל כשרוצים שהמסה תתפח או תקפא. מעבר לדרישות המקצועיות  – הקונדיטוריה מתאימה לאנשים שאוהבים צורניות, מרקמים וצבעים, ורואים בכל קינוח יצירת אמנות. כדי להיות שף קונדיטור פרטי, לא מספיק להתאים לדרישות של מקצוע הקונדיטוריה, ויש צורך להיות מוכנים לעבוד כעצמאים על כל המשתמע – כולל להתאמץ כדי להשיג לקוחות ולנהל לוח זמנים לעצמכם.

מהן אפשרויות הלימוד?

כדי להפוך להיות שף קונדיטור יש צורך לעשות קורס קונדיטוריה, ורצוי קונדיטוריה קלאסית שמקיפה את החומר ממש מההתחלה. על בסיס קורס קונדיטוריה קלאסית ניתן לבצע התמחות נוספת בקורס קצר כדוגמת קורס קונדיטוריית מישלן, שתסייע לכם להוציא מנות קינוח ברמה הגבוהה יותר. בחלק גודל מהקורסים העוסקים בקונדיטוריה יש תוכן הנוגע בעולם השיווק והניהול, כדי לסייע למי ששואף לפתוח עסק עצמאי.

לימודי קונדיטוריה בקמפוס הקולינרי

בקמפוס הקולינרי אנו מציעים מגוון קורסים אשר יכשירו אתכם לעסוק בעולם הקונדיטוריה – מקורס קונדיטוריה קלאסית ועד לקורסים נוספים המשדרגים את היכולות כדוגמת קורס קונדיטוריה כוכבי מישלן לקינוחים ברמה גבוהה במיוחד ועד לקורס פטיסיירי שף במסלול קונדיטוריה פרימיום. קורס קונדיטוריה קלאסית הוא הקורס השלם והמקיף ביותר ללימודי קונדיטוריה ממש מהבסיס.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל