סל קניות
בתמונה ניתן לראות מנץ שף שניתן להוציא לאחר קורס או סדנת בישול

למי מתאים ללמוד בישול?

מתעניינים בלימודי בישול? אתם לא לבד. לימודי בישול הפכו בשנים האחרונות לאחד מתחומי הלימוד המבוקשים ביותר, והביקוש לטבחים ושפים עולה בהתאמה. לצד אבק הכוכבים שיש במקצוע וההנאה האמיתית מהבישול – יש גם אתגרים לא קטנים.

למי מתאים ללמוד בישול?

לימודי בישול הם לימודים מקיפים וארוכים ולכן הם יתאימו למי שמעוניין לפתח קריירת בישול מקצועית ולהפוך את התחביב לפרנסה, כשכירים או כעצמאים, ולהשקיע מספר חודשים בקורס מקיף בו לומדים לבשל ממש מהבסיס, החל משיטות חיתוך ובחירת חומרי גלם. בחלק מהקורסים העוסקים בבישול ישנו פרק שעוסק בניהול של עסק עצמאי – מלאי, ייעול עבודה, שיווק וכדומה. אם אתם מתכננים להמשיך לעסק עצמאי בתחום, כדאי לשקול  לבחור בקורס שנותן את הידע והכלים גם בתחום זה. למרות שמדובר בתחום נוצץ ובעיקר כיפי, העבודה בענף המסעדנות והמזון היא עבודה מאומצת.

מה ניתן לעשות בסיום קורס בישול?

לאחר קורס בישול ניתן לעבוד בתחום הבישול במסעדות, בתי קפה, קייטרינג ועוד, באופן מקצועי. כדי שזה יקרה, חשוב לבחור בקורס בישול שמעניק תעודה מקצועית שמעידה כי סיימתם את הקורס בהצלחה. אמנם ליכולות המעשיות יש את החשיבות הגדולה ביותר, אך אם מדובר במסעדה נחשבת אליה מגיעים טבחים רבים – קרוב לוודאי שהסינון הראשוני שייעשה יהיה לפסול אנשים שלא יכולים להציג כי למדו במוסד מקצועי.

קורסים של בישול בקמפוס הקולינרי

בקמפוס הקולינרי אנחנו מציעים מגוון רחב של קורסים לבישול, המתאימים למתחילים ומתקדמים ואף לסגנונות בישול שונים, כדוגמת בישול בריא המעניק ידע וכלים בבישול בריא וטרנדי, בישול גורמה לבעלי ידע וניסיון בבישול שרוצים לעלות שלב, וקורס בישול קולינריה חובקת עולם בו תוכלו ללמוד להכין את מנות הדגל ממיטב המטבחים בעולם: מטבח איטלקי, מטבח בריטי, מטבח מקסיקני, מטבח הודי, מטבח תאילנדי, מטבח צרפתי ועוד! באתר שלנו תוכלו לראות את הסילבוס ואת מספר המפגשים. זה הולך להיות מלמד וגם טעים!

סדנאות בישול – למי שרוצה טעימה

תחום לימודי הבישול כולל בתוכו גם את סדנאות הבישול, שכיום – הן נחשבות כסדנאות כיף וזמן איכות לכל דבר במיוחד עבור מי שאוהב לבשל ולהיחשף לחומרים חדשים. סדנאות בישול הן סדנאות בנות מספר שעות שבדרך כלל מתמקדות בקבוצת מאכלים אחת, כדוגמת סדנת בשר בה תלמדו להכין בשרים במגוון שיטות הכנה, סדנת אירוח חלבי בה תלמדו להכין מגוון מנות חלביות מעולות וכמובן סדנאות מתוקות כמו סדנת טארט גבינה ושוקולד, סדנת קונדיטוריה ללא גלוטן ועוד.

לימודי בישול בקמפוס הקולינרי

בין אם אתם רוצים ללמוד בישול כדי לעבוד כטבחים מקצועיים, כדי לפתוח קייטרינג ביתי קטן או סתם בשביל הכיף ופיתוח התחביב – בקמפוס הקולינרי נשמח להציע לכם מגוון של קורסים וסדנאות איכותיים שיהוו עבורכם מקפצה לעולם הבישול. אנו מזמינים אתכם להסתכל בקורסים באתר ולבחור את הנתיב שלכם.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל