סל קניות
מנת בשר שניתן גם להכין לאחר קורס בשר מעושן ונקניקים

קורס בשרים מעושנים ונקניקים – הפסגה של הכנת הבשר

אם גם אתם כמונו אנשים של בשר, קרוב לוודאי שגם אתם אוהבים בשרים מעושנים ונקניקים, שנחשבים לעלית של הכנת הבשר ומתאימים לאנשים אניני טעם. בקורס בשרים מעושנים ונקניקים, שנקרא גם קורס אמנות השרקוטרי והעישון, תכירו שיטות שימור, כבישה וייבוש במלח שיוציאו מידיכם מעדן אמיתי, והכל כשר ומותאם לחיך הישראלי. באירוח הבא, כבר תוכלו להגיש על השולחן את מיטב הבשרים המעושנים – מפוחמים מבחוץ – אדומים ועסיסיים מבפנים.

קורס עישון בשר ונקניקים – למי זה מתאים?

קורס עישון בשר ונקניקים הוא קורס מקצועי בתחום הקולינריה המתאים לאנשים עם אהבה וזיקה לתחום השרקוטרי ובשרים מעושנים, והוא מתאים כתחביב וכמסלול מקצועי!

  • אם אתם רוצים לדעת להכין מטעמים בדמות נקניקים ובשר מעושן באופן פרטי – לעצמכם, לחברים ולבני המשפחה
  • לאנשים שרוצים ללמוד מקצוע שיאפשר להם לעבוד בתחום כשכירים במסעדות שף
  • למעוניינים לפתוח בקריירה עצמאית – שפים לאירועים פרטיים, סדנאות, קצביית בוטיק ועוד

במה שונה קורס עישון בשר ושרקוטרי מקורס בשר וקצבות?

מלבד העובדה שמדובר בקורסים שהמשותפים להם הוא נתחים מן החי, התוצר שונה וכך גם דרך ההכנה. קורס בשר וקצבות כולל בתוכו את תחום הקצבות שהוא מקצוע בפני עצמו, וכן שיטות הכנה שונות של בשרים. קורס עישון בשר ושרקוטרי מתמקד בנקניקים, נקניקיות ובשר מעושן בלבד, ולכן גם קצר יותר. בדרך כלל, אנשים שאוהבים בשרים מעושנים ונקניקים הם אנשים שמתחברים מאוד לנישה הזו של הבשר ומתפתחים בתוכה ואיתה.

קורס בשר מעושן ושרקוטרי – אומנות הניקנוק

תשכחו ממה שידעתם על נקניקיות. בקורס בשרים מעושנים ונקניקים תלמדו להכין נקניקיות מבשר אמיתי! הכנת נקניקיות מתערובות בשר ותערובות תיבול רטובות ויבשות, התאמה של אחוזי שומן נכונים ליצירה של נקניקיות יציבות וטעימות ולהכנה במספר סגנונות.

עישון בשר

אם יצא לכם לטעום אסאדו רך ומתפורר שעבר 8 שעות עישון, אתם יודעים שבשר מעושן הוא אחד מצורות הבשר הטעימות והעסיסיות ביותר. אלא שמרבית האנשים זוכים לטעום אותו לעיתים רחוקות מאוד – לא לכולם יש מעשנה בבית ולא כולם יודעים להכין בשר מעושן שמוציא את הטעמים ושומר על הבשר עסיסי. בקורס שלנו, תלמדו על סוגי מעשנות, צורות עישון, עישון ביתי למתחלים ועישון מקצועי, התאמה של זמן עישון לנתחים ושילוב של בישול בוואקום להשלמת תהליך העישון.

פסטרמות, נקניקים וייבוש בשרים

מה זה “בריין”, מה ההבדל בין עישון רטוב ליבש ואיך מכינים פסטרמה ונקניק? בנוס, נלמד את אמנות ייבוש הבשר שיוצר לנו חטיפי בשר מעולים שנשמרים לתקופה ארוכה.

קורס עישון בשר ושרקוטרי בקמפוס הקולינרי

קורס עישון בשר ונקניקים הוא קורס קולינריה מקצועי ומקיף, המתמקד בתחום עישון בשר ושרקוטרי – אחד מתחומי הבישול היוקרתיים והמבוקשים, שמאפשרים לפנות לנתיב מקצועי כשכירים במסעדות יוקרה או לנתיב הביתי – סדנאות בשר, עגלת בשרים לאירועים פרטיים ועוד. הקורס נמשך על פני 5 מפגשים ו-20 שעות בסך הכל, ובסיומו תקבלו תעודה מקצועית המוכרת ע”י איגוד השפים הישראלי והבינלאומי.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל