סל קניות
בתמונה רואים מנה כשרה ואיכותית. ע"י קורס בישול כשר גם אתם תוכלו להוציא מנה כזו

קורס בישול לקהל הדתי

אומרים שמוסיקה מחברת בין אנשים, ואנחנו אומרים – אין כמו אוכל כדי לחבר בין אנשים. ובשנים האחרונות הקולינריה תפסה מקום של כבוד בחיינו, כשאוכל הפך סיבה למסיבה והתחרות על המנה היפה ביותר כובשת את מסכי הטלוויזיה. וכפי שקורסים לבישול כבשו את הקהל החילוני, מקומם של הדתיים לא נפקד, וכולם רוצים לקחת חלק בעולם הבישול – כתחביב, כדי לבשל טוב יותר למשפחה ולחברים וכמקצוע של ממש. מה מאפיין לימודי בישול לקהל הדתי ואיך אנחנו בקמפוס הקולינרי יכולים לסייע לכם לבשל טוב יותר?

הקמפוס הקולינרי מתאים את עצמו אליכם!

בקמפוס הקולינרי חשוב לנו לתת לכל אחד את המעטפת המושלמת עבורו, כדי שיוכל לחיות את חיו על פי אמונתו ולא לפספס שום דבר מהנה בדרך. לכן יצרנו קורסים של בישול המותאמים גם לקהל הדתי: קורס לנשים וקורס לגברים בנפרד, כשהמתכונים וגם הכלים הם כשרים למהדרין. הקורסים הינם מקצועיים ביותר ובסיומם תקבלו תעודה מקצועית מטעם איגוד השפים הישראלי, שתעיד שעברתם קורס בישול ואתם יכולים לעבוד בתחום באופן מקצועי. כמובן שאתם אינכם חייבים להיות דתיים כדי להצטרף לקורסים אלה.

מה מאפיין קורס בישול לדתיים?

  • הקורסים אינם מעורבים – יש קורסים לנשים וקורסים לגברים
  • סילבוס מדויק – העובדה שהקורסים מופרדים, מאפשרת לנו להתאים את הסילבוס באופן מושלם לקהל היעד ולהעדפות שלו
  • הקורסים הינם כשרים למהדרין, אין חשש לערבוב חומרים או כלי מטבח
  • מתכונים משובחים ממיטב הסגנונות והמטבחים
  • בסיום הקורס תקבלו תעודה מקצועית מטעם איגוד השפים הישראלי

קורס בישול לגברים

בקטגוריית קורס בישול לגברים, תוכלו למצוא מגוון רחב של מסלולים: קורס בשר וקצבות, קורס בישול מקצועי מהבסיס ועד למנות גורמה, קורס אמנות השרקוטרי והעישון – חגיגה שלמה של בשר מעושן ונקניקים ועוד. כלל הקורסים נבנו ותוכננו במיוחד כדי להתאים לקהל גברים, ויאפשרו לכם לקבל את הידע והכלים להיכנס לעולם הבישול והמקצועי כשכירים או כעצמאים.

קורס בישול לנשים

בקטגוריית קורס בישול לנשים, תוכלו למצוא מגוון רחב של מסלולים המותאמים לנשים: קורס בישול מקצועי מהבסיס, קורס בישול גורמה, קורס בישול בריא, לימודי שף בריא וייעוץ תזונה וגם קורס בישול בינלאומי עם מנות ממיטב המטבחים מסביב לעולם. כמו שניתן לשים לב, חלק מהקורסים המיועדים לנשים מעניקים מקצוע של ממש, כדוגמת לימודי שף בריא וייעוץ תזונה.

סדנת בישול לקהל הדתי? גם!

סדנאות בישול הן קצרות יותר מקורסים, ומעניקות ידע וכלים באופן ממוקד. סדנאות הבישול שלנו בקמפוס הקולינרי הן סדנאות בישול דיגיטליות המתאימות לכולם, משמע תוכלו לצפות בסדנת הבישול מהמקום הנוח ובזמן המתאים לכם, ולבשל בכלי המטבח והבישול שלכם. בין הסדנאות המומלצות תוכלו למצוא סדנת בשר, סדנת בישול איטלקי וסדנת מאפים מלוחים.

קורס בישול לדתיים בקמפוס הקולינרי

אנחנו מזמינים אתכם לבחור את הקורס המועדף עליכם, או את סדנת הבישול המושלמת עבורכם ולהתחיל ללמוד לבשל באופן מקצועי בתנאים הנוחים לכם. לרשימת הקורסים המלאה עברו לעמוד קורסי הבישול שלנו.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל