סל קניות
קורס בישול לחובבים

קורס בישול לחובבים

לימודי בישול לא מיועדים רק לאנשים שמייעדים לעצמם קריירה בתחום הבישול. הבישול הוא חלק בלתי נפרד מחיינו, ועבור אנשים רבים הוא מהווה מקום מפלט נעים אליו הם מגיעים בסופי השבוע ובחגים, כשיש הזדמנות להיעלם בין הסירים והקיצוצים. אלא שלא כולנו יודעים לבשל טוב באמת, ברמה שקוצרת מחמאות מהילדים, בן או בת הזוג, החברים הקרובים והמשפחה המורחבת. למען האמת, לא תמיד אנחנו מסוגלים להחמיא לעצמנו. קורס בישול לחובבים הוא קורס שמאפשר להעמיק את הידע בבישול ולהכיר טכניקות נוספות כדי להוציא תחת ידיכם מנות טובות הרבה יותר, ואפילו כאלה שלא הכנתם מעולם. אולי לא תתקבלו לעבוד במסעדת שף יוקרתית, אבל אין ספק שתקצרו מחמאות.

למי מתאים ללמוד קורס בישול לחובבים?

קורס בישול לחובבים, שאפשר להתייחס אליו גם כאל קורס בישול למתחילים, הוא קורס שמיועד לאנשים ללא ידע מוקדם בבישול, למעט היכרות בסיסית עם המטבח הביתי שלהם, ואשר רוצים לשדרג את יכולות הבישול שלהם במטבח ופשוט לדעת לבשל טוב ומגוון יותר. כיוון שלרוב מדובר בקורסים קצרים יחסית, ואפילו בסדנאות, קורסים מן הסוג הזה לרוב אינם מיועדים למי שמתכנן לפצוח בקריירת בישול, אך זוהי התחלה טובה שמאפשרת להבין האם מדובר בתחום שמושך אתכם.

בישול ביתי – גם בתור עסק

אחד הטרנדים בשנים האחרונות, בעיקר בגלל הפרסום ברשתות החברתיות ושירותי המשלוחים, הוא מכירה של אוכל ביתי. דווקא קורס בישול לחובבים או מתחילים מעניק את הכלים שצריך להכיר כדי לשדרג מנת ביתיות שאנחנו אוהבים לאכול. אז אם אתם כן מחפשים אופק מקצועי לאחר קורס בישול בסיסי, כדאי לדעת שדווקא בנתיב הזה, של מכירת מאכלים שהכנתם בבית – ניתן בהחלט להצליח.

איך נבחר קורס בישול המתאים לנו?

בחרו קורס בישול לפי הסילבוס שלו, כדי לוודא שתלמדו מאכלים או טכניקות שרצויות לכם. לדוגמה, ישנם קורסים שמתמקדים באפייה, ולעומת זאת קורסים שמתמקדים בבשר או במאכלים חלביים. כמן כן, גם למשך זמן הקורס יש משמעות. קורסים קצרים בני מספר פגישות, ואפילו קורסים האורכים מספר שעות, מספקים כאמור ידע נקודתי ומיועדים לשדרג את הקיים. קורסים ארוכים ומקיפים הם קורסים המיועדים לאנשים שרוצים להפוך את הבישול למקצוע.

קורסים לבישול בקמפוס הקולינרי

בקמפוס הקולינרי תוכלו למצוא סדנאות בישול דיגיטליות, כדוגמת סדנת בישול איטלקי הכוללת לימוד הכנה של מנות הדגל מהמטבח האיטלקי, וסדנת בשר הכוללת מנות בשר חגיגיות שנשמח להגיש על שולחן החג או השבת. קורס בישול ייחודי הוא קורס בישול בינלאומי, ממנו תצאו כשאתם יודעים להכין מנות דגל ממגוון מטבחים ברחבי העולם – תאילנד, טורקיה, אנגליה, דרום אמריקה, גיאורגיה, איטליה ועוד. אנו מזמינים אתכם לעיין בתפריט הקורסים והסדנאות שלנו, לעבור על הסילבוס הכולל את המנות הנלמדות בקורס ולבחור את קורס הבישול הראשון שלכם בדרך לשדרוג יכולות הבישול והיכרות עם מנות חדשות ומעניינות.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל