חדש! סדנאות שף ייחודיות להעשרה מקצועית! כנסו >

סל קניות
בתמונה ניתן לראות מנת שף כשרה שמי שעבר קורס בישול כשר יכולה/ה גם להוציא

סדנת בישול כשר – לא רק לשומרי כשרות

סדנת בישול כשר היא סדנה מבוקשת מאוד, ולא רק מסיבות של דת. הטעמים מחודדים, הצבעים עזים ותאמינו או לא – המגוון גדול מאוד. אצלנו בקמפוס הקולינרי אנו מציעים סדנאות בישול כשר מגוונות וטעימות, כך שלא יחסר לכם כלום על הצלחת. אם אתם שומרים כשרות או מארחים / מתארחים לעיתים קרובות אצל שומרי כשרות – סדנת בישול כשר היא בדיוק בשבילכם.

אוכל כשר הוא אוכל טעים – כשיודעים להכין

אם נודה באמת, לאוכל כשר יצא שם לא כל-כך טוב, כי מי יכול לוותר על חמאה בכל מנה? אלא שמי שטעם אוכל כשר שהוכן ביד מקצועית, יודע שאין הבדל, ולפעמים אוכל כשר הוא אפילו טוב יותר. הבחירה לאכול כשר לא נובעת מסיבה דתית בלבד, ויש מי שנמנעים מאכילה של מוצרי חלב או בשר ולכן לא יכולים לערבב, כדוגמת אנשים האלרגיים לחלב, וגם מי שמסיבות בריאותיות מעדיפים לשמור כשרות. את סדנאות הבישול הכשר שלנו אתם יכולים להעניק במתנה לאדם אהוב ושומר כשרות, כדי שיוכל ליהנות ממנות שף כשרות.

היתרונות בסדנת בישול כשר

ובראש ובראשונה, סדנת בישול של אוכל כשר מאפשרת לכם לשמור על הזהות וההעדפה שלכם לאכול כשר. כך, תוכלו להיות בטוחים שבמהלך הסדנה, לא תתקלו בצורך לערבב בין בשר וחלב, ולו בטיפה. בנוסף, סדנת בישול כשר מעניקה לכם את הכלים והידע לבשל כשר וטעים, כך שאם אתם מוזמנים לעיתים קרובות לארוחה כשרה ורוצים להביא אתכם תבשילים, או לחלופין אם אתם מארחים אצלכם אנשים שאוכלים כשר, כדוגמת משפחה או חברים, לא יחסר לכם כלום.

סדנאות בישול דיגיטליות – מבשלים במטבח שלכם

סדנאות הבישול בקמפוס הקולינרי הן סדנאות בישול דיגיטליות, בהן אתם צופים מהמטבח הפרטי שלכם. זה מאפשר לכם לשמור על רמת הכשרות הנהוגה אצלכם במטבח, בלי להתפשר על המנהגים מצד אחד, ומן הצד השני – בלי להרגיש חנוקים. כלי המטבח הם שלכם וכך גם כלי הבישול והניקיון. מלבד זאת, בסדנאות בישול דיגיטליות יש יתרונות רבים שאינם נוגעים רק לבישול הכשר: אתם מבשלים בזמן הנוח לכם ובמקום הפרטי שלכם, ויכולים לחזור לצפות שוב בקורס ללא מגבלה. רוצים לצפות בקורס עם בני משפחה ולבשל ביחד? גם זה אפשרי.

אילו סדנאות בישול כשר ניתן למצוא בקמפוס הקולינרי?

כל סדנאות הבישול בקמפוס הקולינרי הן סדנאות בישול כשרות למהדרין, וכך גם הקורסים שלנו. סדנת בשר בה כל המתכונים הם על טהרת הבשר, וכמובן סדנת בישול חלבי שהיא כל כולה על טהרת מוצרי החלב. המטבח האיטלקי ידוע כמטבח מגוון עם מנות דגל בשריות וחלביות, ואצלנו בקמפוס הקולינרי סדנת בישול איטלקי תתמקד במנות החלביות האהובות – פיצות, פסטות, ניוקי, כדורי ריזוטו ועוד. כדי ליהנות מבישול כשר איכותי וטעים, אנו מזמינים אתכם לבחור את הקורס המועדף עליכם ולהתחיל לבשל!

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל