סל קניות

מה ההבדל בין קורס בישול לסדנת בישול?

קורס בישול למתחילים

חושבים ללמוד בישול? הגעתם למקום הנכון. לימודי בישול הפכו למקצוע מבוקש בשנים האחרונות, וצעירים רבים בוחרים בקריירה מקצועית כטבחים ובהמשך שפים. את שינוי המגמה הזה אפשר בהחלט לייחס לתוכניות הבישול בטלוויזיה שיש סביבן הילה גדולה, וגם לתרבות הצילום במסעדות, שהופכות כל מנה ליצירת אמנות שסוחטת אלפי לייקים. בהדרגה, עבודה כטבחים עברה לקדמת הבמה והפכה למקצוע נחשק. קורס בישול למתחילים הוא קורס בישול אשר החומר הנלמד בו מתחיל מהבסיס ומגיע לרמות בישול גבוהות, כשאין צורך בידע או ניסיון קודמים בתחום הבישול.

מה ההבדל בין קורס בישול לסדנת בישול?

קורס בישול, ולא משנה אם הוא קורס בישול למתחילים או למתקדמים, מתפרש על פני תקופת לימודים של מספר מפגשים, ואילו סדנת בישול היא סדנה קצרה בת מספר שעות שלרוב מתמקדת בנישה מצומצמת ולא כוללת תוכן עיוני. אם אתם שואפים לעבוד כטבחים מקצועיים, קורס בישול למתחילים הוא הפלטפורמה הנכונה עבורכם דרכה תוכלו להשתלב במטבח המקצועי.

מה לומדים בקורס בישול למתחילים?

קורס בישול למתחילים מלמד אתכם מהבסיס את כל מה שצריך כדי לדעת לבשל: היכרות עם ציוד מקצועי וכלי עבודה במטבח, שיטות חיתוך, שיטות לטיפול בחומרים, היכרות עם חומרי הגלם, שיטות הכנה בסיסיות ומורכבות ועוד. לימודי הבסיס חיוניים, בין היתר, על מנת שניתן יהיה לעבוד במטבח בצורה בטוחה, ולכן יש חשיבות להכיר את סביבת העבודה, את הכלים ואת החומרים שעומדים לרשותכם.

מה ניתן לעשות לאחר לימודי בישול מקצועיים?

לימודי בישול למתחילים מעניקים לכם את הידע והכלים לבשל אוכל לאחרים, ואחריהם יפתחו בפניכם מגוון של אפשרויות מקצועיות. אלו הן האפשרויות המרכזיות:

  • עבודה כטבחים – ניתן לעבוד כטבחים במסעדות, בתי קפה, מלונות ועוד. בהמשך ובהתאם ליכולות שלכם, תוכלו להתקדם לעבר משרות גבוהות יותר – מאחראים על אזור מסוים במטבח, דרך סו-שף ועד לשף ראשי במקום העבודה שלכם. לאורך הדרך תוכלו להוסיף לעצמכם קורסים של בישול כדי להעשיר את הידע ואת הכלים.
  • פתיחת עסק פרטי – לאחר לימודי בישול תוכלו לבחור לפתוח עסק פרטי הסובב גם הוא, כמובן, סביב נושא הבישול. למשל פתיחה קייטרינג – ביתי או תעשייתי, פתיחה של מסעדה או בית קפה, פתיחה של חנות מזון / קצביית בוטיק וכמובן שירותי שף פרטי לאירועים, עיסוק שנחשב רווחי ומתגמל מאוד כיום.

קורס בישול למתחילים בקמפוס הקולינרי

בקמפוס הקולינרי אנו מציעים קורסי בישול שונים, חלקם מיועדים למתחילים ללא ניסיון או ידע קודמים, שרוצים לעשות את הצעדים הראשונים שלהם בעולם הבישול. מה בכל זאת נדרש לצורך קבלה? אהבה למטבח ורצוי שתהיה היכרות עם המטבח, כלומר – שתהיו מנוסים לפחות בבישולים ביתיים. בין הקורסים אותם תוכלו למצוא אצלנו: קורס אמנות הבישול, קורס פרופשיונל שף, קורס בשר וקצבות, קורס בישול גורמה ועוד.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל