חדש! סדנאות שף ייחודיות להעשרה מקצועית! כנסו >

סל קניות
מנה מיוחדת שמי שעבר קורס בישול מקצועי יכול/ה להוציא גם

למה ללמוד בישול באופן מקצועי?

אם גם אתם מאוד אוהבים לאכול, ולא פחות מזה – אוהבים לבשל, יכול להיות שלימודי בישול מקצועי יכולים להתאים לכם. ענף הבישול הוא ענף מקצועי מבוקש מאוד, עם שפע של מסעדות שנפתחות מדי שנה בזכות טרנדים בינלאומיים ובזכות אוכלוסייה שתמיד גדלה. העובדה שבתי קפה ומסעדות כאן כדי להישאר, הופכים את המקצוע לאחד המקצועות הבטוחים ביותר שיש בשוק, עם עשרות אלפי מקומות עבודה פוטנציאליים בארץ, ואפילו בעולם.

אפשרות לעבודה כעצמאים

אחד היתרונות הגדולים שטמונים בתחום הבישול הוא האפשרות לעבוד כשכירים וכעצמאים, ואפילו במקביל. לא מעט טבחים ושפים עובדים כשכירים במקום עבודה מסודר, ובשעות הפנאי – מקיימים אירועים ללקוחותיהם הפרטיים, לדוגמה – שף פרטי, עמדת שף בשר, משלוחי אוכל ביתי וכדומה. הגמישות שמתאפשרת מרחיבה את מקורות הפרנסה וגם את הגיוון במקצוע.

עולם דינמי ויצירתי

עבור מי שמחפש מקצוע דינמי, שמתחדש ומתעדכן ללא הפסק בהתאם לטרנדים החדשים – אין ספק שהוא ימצא את מקומו בעולם הבישול. חומרי גלם ייחודיים לכל אזור ומתכונים חדשים הם אלה שמאפשרים לטבחים ושפים יצירתיים להוציא מעצמם את המקסימום. לא פעם אנחנו רואים שאנשים שפנו לתחום הבישול, יכלו במידה דומה לפנות ללימודי אמנות ואפילו הנדסה. החוט האסתטי והיצירתיות תופסים מקום משמעותי.

המקצוע שלכם משמש אתכם גם בחיים הפרטיים!

רוב האנשים לא אוהבים “לקחת את העבודה הביתה”, אבל אנשים שלמדו ויודעים לבשל – נהנים לעבוד גם בבית, ובפרט להעניק למשפחה ולחברים הקרובים מהמטעמים הייחודיים שלהם. כי אם נגיד את האמת – עם כמה שאנחנו אוהבים להאכיל את הסועדים, אין כמו מחמאות אמיתיות מהמשפחה והחברים. לימודי בישול מקצועי יאפשרו לכם לקחת לידיכם את מלאכת הבישול באירועים וחגים מיוחדים.

מהן אפשרויות התעסוקה לאחר לימודי בישול?

עם סיום לימודי קורס בישול ניתן לעסוק בתחום הבישול במגוון רחב של בתי עסק שמציעים שירותי הסעדה, ובראשם בתי קפה, מסעדות ובתי מלון. בנוסף, כאמור, ניתן לבחור לבשל כעצמאיים, ולהציע שירותים ייחודיים. לרוב, בישול כעצמאים הוא מצד אחד חסכוני יותר במשאבים כיוון שאין צורך בתשלומי ארנונה ושכירות, וכן לא תמיד אתם זקוקים לצוות גדול של עובדים. מנגד, ניתנת לכם האפשרות לתמחר את השירות שלכם גבוה יותר כיוון שמדובר בשירות ספיישל:

  • שף פרטי לאירועים – אירועים פרטיים ואינטימיים כדוגמת שף פרטי לארוחה זוגית, ואף שף לאירועים גדולים כדוגמת אירועים משפחתיים או אירועי חברה.
  • קייטרינג לאירועי בוטיק
  • בישול ביתי – בישול ביתי מגוון לעסק במתכונת של קייטרינג ביתי
  • עגלת מזון – עגלת מזון יכולה להיות עגלת פיצה, עגלת בשר עגלת סושי וכו’ – איתה מגיעים לאירועים פרטיים.

תחומים נוספים שניתן להגיע אליהם לאחר קורס בישול מקצועי הוא ייעוץ קולינרי למסעדות ורשתות ואפילו המצאת מתכונים. עם זאת במקרים רבים ניתן להגיע לתפקידים בכירים כאלה לאחר תקופת ניסיון מעשית כטבחים.

קורס בישול מקצועי לעומת סדנת בישול

אם שאלתם את עצמכם מה ההבדל בין קורס בישול לסדנת בישול, אז ההבדל הוא בהיקף החומר הנלמד שכמובן משפיע על הידע והכלים. סדנת בישול אורכת לרוב מספר שעות שמתחלקות למספר מפגשים, והתחום אותו לומדים סובב סביב חומר גלם או מטבח. לדוגמה – סדנת בישול איטלקי, סדנת לחמים, סדנת בשר וכדומה. קורס בישול, לעומת זאת, הוא קורס מקיף הרבה יותר שמלמד אתכם את כל רזי המטבח וחומרי הגלם – משיטות חיתוך ועד שיטות הכנה, מירקות ובצקים ועד לבשרים ודגים. עם זאת ניתן למצוא קורסים של בישול שמתקדמים במטבחים או בטכניקות ספציפיות ולרוב מהווים השלמה של ידע. מתי יתאים לנו לבחור בסדנה ומתי בקורס? מומלץ לבחור קורס בישול אם אתם יודעים שתחום הבישול הוא המקצוע שמעניין אתכם לעסוק בו לפחות בעתיד הקרוב, אך לא רק – גם אם הבישול הוא לא העיסוק העיקרי שלכם אבל אתם רוצים להעמיק בו כתחביב משמעותי. סדנת בישול, לעומת זאת, היא סדנה פשוטה מאוד ולכן מתאימה למי שרוצה ללמוד להכין מאכל ספציפי ייחודי, למי שאוהב בישול ורוצה ליהנות בחוויה קצרה של בישול מקצועי וגם למי שמתלבט האם להתחיל לימודי בישול מקצועי ורוצה לקבל טעימה. פה תוכלו לראות את עמוד הסדנאות שלנו.

איך תבחרו את קורס הבישול המתאים לכם?

  • היקף הקורס – אמנם לא היינו ממליצים לבחור קורס רק על סמך מספר השעות, אבל מספר השעות מעיד על ההיקף של הקורס ועל הכלים שהוא יעניק לכם.
  • עיוני ומעשי – חשוב לבחור לימודי בישול במסגרת קורס שמעניק ידע עיוני ומעשי, כלומר – חלק מהתוכן נלמד בכיתת לימוד בה מקשיבים ורושמים, והרוב – נלמד במטבח דרך הבישול.
  • התוכן הנלמד – חשוב לבדוק את הסילבוס של הקורס כדי לראות שהוא מציע מגוון רחב של שיטות הכנה ושימוש בחומרי גלם, כך שלא יחסר לכם חלק מהותי בידע.
  • המוסד הלימודי – המוסד הלימודי חשוב, לפחות בהיבט ההמלצות. לפני שאתם נרשמים לקורס בישול, כדאי לברר כיצד בית הספר נתפס בעיני המעסיקים אך לא פחות חשוב – בעיני תלמידים שסיימו את הקורס.
  • תעודת סיום – תעודת הסיום של הקורס היא המסמך שמעיד על כך שסיימתם את הקורס בהצלחה. התעודה חשובה בפרט כשמחפשים עבודה ראשונה ואין ניסיון משמעותי להציג.

לימודי בישול בקמפוס הקולינרי – מהן האפשרויות שלי

בקמפוס הקולינרי, בית הספר המוביל לבישול וקונדיטוריה, אנו מציעים מגוון מסלולים של לימודי בישול בהתמחויות שונות וממיטב השפים: קורס אמנות הבישול – בישול מקיף החל מהבסיס, קורס בישול גורמה המתאים לבעלי ניסיון, קורס בשר וקצבות לחובבי הבשר, קורס בישול בינלאומי שמעניק ידע וכלים ממגוון מטבחים מעולים ברחבי העולם ועוד. אנו מזמינים אתכם לבחור את מסלול הבישול המועדף עליכם ולצאת איתנו למסע טעים ומעשיר שסופו – מקצוע מבוקש ומתגמל.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל