סל קניות
קורס עיצוב בארים

קורס עיצוב בארים – הדרך להיות בלב העניינים

אם את הראשונה להתנדב כדי לעצב את שולחן החג, יום ההולדת או האירוע המשפחתי – כנראה שעיצוב בארים ומזנונים זה הכישרון שלך – עם סטייל, אמירה ויצירתיות. מתלבטת כיצד לעשות את הצעד הדרוש קדימה ולהפוך את התחביב לפרנסה? קורס עיצוב בארים יעניק לך את הכלים והידע כדי שתוכלי לטפח את הכישרון שלך למקצוע מתגמל, מאתגר ומספק.

בעידן של היום – הכל מתרחש ליד הבאר

בעידן של היום, הכל מתרחש ליד הבאר, במיוחד כשהוא כבר מזמן לא מכיל רק אלכוהול אלא גם נשנושים, ובכך הופך למקום המושלם להיצמד אליו. תחום עיצוב בארים ומזנונים הוא אחד מהתחומים המבוקשים כיום, במקביל לעלייה באירועים השונים, כשכולם מנסים להתחרות בכולם ולייצר את האירוע הצבעוני והמתוקתק ביותר – כזה שעולה במהירות הבזק לאינסטגרם וצובע את הרשת.

עיצוב בארים ומזנונים למגוון סוגי אירועים

את הברים והמזנונים אנחנו פוגשים כמעט בכל סוג של אירוע – מהקטן והסולידי ועד לגדול והחגיגי ביותר. לדוגמה, אירועי חברה תמיד מלווים בפינוקים לעובדים, עם הצבה של שולחן שתייה ואוכל. ככל שהאירוע מושקע יותר, כך יש השקעה גם בפרטים הקטנים וכחלק מזה בסידור הבאר או המזנון בצורה שעושה חשק לשתות ולאכול ולא פחות מזה – עושה חשק לצלם.

מה זה עיצוב מזנונים?

עיצוב מזנון הוא הצד המשלים את עיצוב הבאר, אם מדובר באירוע שכולל מזון ובפרט קייטרינג, אך לא רק. בטח כבר יצא לכם לראות שולחנות צבעוניים שמכילים אוכל מסוגים שונים – זה יכול להיות שולחן קינוחים או שולחן של כריכים, מה שחשוב הוא שחוץ מהטעם, הוא יעשה את האפקט הרצוי, שאותו משיגים בעזרת חוש עיצוב וטעם טוב, אך גם בהבנה של חוקים וכללים להתאמה בין צבעים, מרקמים ותוספות לדקורציה.

קורס עיצוב בארים ומזנונים – גם לעסק פרטי

תחום עיצוב בארים ומזנונים הוא אחד מהתחומים הרווחיים ביותר בענף ההסעדה והאירועים, ובמיוחד בעידן שלנו, כשלצילום ולתיעוד יש חלק משמעותי בחוויה. לאחר לימודי קורס עיצוב בארים, ניתן לפתוח עסק עצמאי ולהעניק את השירות לסוגים שונים של אירועים – החל מאירועי ימי הולדת, דרך אירועי חברה ועד לעיצוב בארים ושולחנות באירועים ענקיים וחגיגיים כמו בר מצווה, ברית מילה וחתונה. במקביל, מי שמעוניינת לעבוד כשכירה, יכולה למצוא עבודה בחברות רבות העוסקות בהפקה ועיצוב אירועים.

מה לומדים בקורס עיצוב ברים?

בין הנושאים הנלמדים בקורס עיצוב בארים ניתן למנות:

  • עיצוב שולחנות תוך הכרות עם סוגי טקסטיל שונים
  • עיצוב מזנונים בדגש על תורת הצבעים, קומפוזיציה ותכנון מקצועי
  • עיצוב מזנונים ממותגים
  • שזירת פרחים למרכזי שולחן ומזנונים
  • יצירת קינוחים המותאמים לבארים
  • טכניקות להכנה של פינגר פוד למזנון מלוח
  • עיצובי מגשי פירות למזנונים
  • תמחור, חישוב כמויות למזנונים, ספקים ועוד
  • פרויקט גמר בעיצוב מזנונים

 

קורס עיצוב בארים ומזנונים בקמפוס הקולינרי

הקמפוס הקולינרי מזמין אותך להפוך את התחביב למקצוע מתגמל! קורס עיצוב בארים ומזנונים הוא קורס מקיף בן 8 מפגשים בני 4 שעות כל אחד, שיעניק לך היכרות עם חוקים, טכניקות וכללים בעיצוב הבר והמזנון, תוך פיתוח הסגנון הייחודי שלך. הקורס מתאים לנשים בעלות זיקה עיצובית ואהבה לאסתטיקה, שכולם סביבן יודעים – את השולחן, היא מסדרת!

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל