סל קניות
אירוע מיוחד

קורס עיצוב אירועים

אם כולם אומרים לך שהם אוהבים את סגנון הלבוש שלך, אם לקנות פריטי עיצוב ואקססוריז לבית זה התחביב האמיתי שלך ואם את מצפה בהתרגשות לעצב את שולחן החג יותר מאשר לארוחת החג עצמה – כנראה שתחום עיצוב אירועים הוא בשבילך. עיצוב אירועים הפך לאחד התחומים הכי חמים שיש, במציאות בה כל ציון תאריך הוא סיבה למסיבה. כן, אפילו ציון יום-הולדת שנה לילד הפך לאירוע שבעבר לא היה מבייש חגיגת בת-מצווה. וכל המרבה, הרי זה משובח. כדי להפיק אירוע ברמה גבוהה, בפרט כשהחוגגים משקיעים מזמנם וכספם, את צריכה להצטיין בחוש יצירתי ואסתטי מפותח ולא פחות חשוב מכך – ללמוד את התחום בצורה מקצועית ומקיפה. קורס עיצוב אירועים בקמפוס הקולינרי פותח לך את הדלת לעולם עיצוב האירועים הצבעוני והתוסס, וכולל מסלולים מבוקשים כמו שזירת זרים, עיצוב בארים ומזנונים ועיצוב חופות.

לפתוח עסק בתחום עיצוב אירועים

הדבר החשוב ביותר לברר בתהליך פתיחה של עסק הוא האם יש ביקוש למה שאנחנו מבקשים להציע, וזה נכון במיוחד אם בהקמת ותפעול העסק שלנו אנחנו נדרשים להשקיע מראש. תחום עיצוב האירועים הוא תחום שהולך וצובר תאוצה, ונראה שישנה תחרות מתמדת מי עושה אירוע מיוחד ויפה יותר. החל מאירועי ברית ובריתה, דרך ציון יום הולדת בכל שנה ועד לאירועים החשובים בחיינו – בר מצווה, אירוסין, חתונה וכדומה. מלבד הביקוש הרב למגוון סגנונות אירועים, לתחום של עיצוב אירועים יש יתרון ענק: אין צורך במלאי משמעותי ולעיתים אפילו אין צורך במלאי כלל, וכל הרכישות יכולות להתבצע לאחר שלקוח הזמין מכם את השירות. באופן הזה, הסיכויים להפסדים הם נמוכים מאוד, ולכן עיצוב אירועים מתאים גם כמקצוע ראשון וגם למי שזו הפעם הראשונה שלה כעצמאית.

מהם היתרונות בתחום?

  • סיפוק והגשמה – בתחום של עיצוב אירועים ניתן למדוד את שביעות רצונם של האורחים ולקבל פידבק מיידי, ממש לפי הבעות הפנים ותנועות הגוף. כשהעיצוב שלנו עשה את האירוע – אין יותר מתגמל מזה.
  • הכנסה גבוהה – תחום עיצוב אירועים הוא תחום רווחי, בפרט כשלוקחים חלק בעיצוב אירועים גדולים ומשמעותיים. אם תצליחו למתג את עצמכן ברמה גבוהה ואפילו ברמה של עיצוב אירועים פרימיום – לעיתים שני אירועים בחודש ואפילו אירוע אחד – יכולים לסגור לכן פינה.
  • יצירתיות וחוש עיצובי – מי שפונה לתחום של עיצוב אירועים בדרך כלל אוהבת את התחום כיוון שהוא מאפשר לה לזרום עם הדמיון והיצירתיות שלה, ולכן תחום זה נחשב לפופולרי בקרב נשים שעוסקות בציור, צורפות, עיצוב אופנה וכדומה.

למי מתאים ללמוד עיצוב אירועים?

קורס עיצוב אירועים הוא קורס מקיף וארוך, אך העבודה בפועל לא מתאימה לכל אחד. ראשית, חשוב לדעת שעבודה בתחום היא עבודה בסביבה לחוצה מאוד, בעיקר ביום האירוע ובימים שלפניו – בהתמודדות עם ספקים, עם בעל האולם וכמובן עם המשפחה הנרגשת. לכן, עיצוב אירועים הוא תחום שמתאים לאנשים שיודעים להיות אסרטיביים ולהישאר ממוקדים במטרה, גם כשמסביבם הכול גועש. מלבד זאת, וזה הדבר החשוב ביותר, כדי לעצב אירוע בצורה מקצועית ומרשימה, יש צורך בעין טובה ובחוש אסתטי, כי בתחום האירועים לכל פריט קטן שמניחים על השולחן יש חשיבות עצומה.

קורס עיצוב אירועים בקמפוס הקולינרי

קורס עיצוב אירועים בקמפוס הקולינרי הוא קורס מקיף שנוגע בכל הרבדים הדרושים לנו כדי להרים אירוע המעוצב בצורה ייחודית ומרשימה באופן שקולע לטעמם של הלקוחות, עומד בתקציב אותו הם הגדירו לעצמם ומביא עימו בשורה של משהו חדש ואחר. הכשרת מעצבות אירועים מתמקדת בעיצוב אירוע, עיצוב בארים, עיצוב מתנות ושזירת פרחים מקצועית, תוך חשיפה מתמדת לטרנדים בינלאומיים והיכרות עם סגנונות עיצוב מודרניים וקלאסיים. המסלול שם דגש על למידה עיונית לצד התנסות משמעותית בשטח החיונית לרכישת הידע, הכלים והביטחון.

לימודי עיצוב אירועים – הצד העסקי של המקצוע

לא פעם יוצא לנו לשמוע על עסק רווחי מאוד שלקוחות עומדים אצלו בתור ארוך – אך מופתעים לגלות ביום בהיר אחד שהוא נסגר. כדי לפתוח עסק בתחום עיצוב אירועים ולהצליח להתפרנס ממנו לאורך זמן, צריך לדעת לקבוע מחירים, לעבוד מול ספקים ולקוחות וכמובן לעשות מיתוג ושיווק כדי להביא אליכם לקוחות. זהו הבסיס ההכרחי שעליו ניתן לבנות את העסק. בקורס עיצוב אירועים של הקמפוס הקולינרי יש התייחסות מיוחדת לפן העסקי, עם תכנים הכרחיים כמו חישוב עלויות, תמחור אירוע, יזמות עסקית, שיווק דיגיטלי, עבודה מול ספקים ולקוחות ועוד.

עיצוב אירועים בקמפוס הקולינרי – חלוקה לשלושה מסלולים

קורס עיצוב אירועים בקמפוס הקולינרי נמשך 35 מפגשים בני 4 שעות כל אחד, ומתחלק לשלושה מסלולים: שזירת פרחים, עיצוב והפקת אירועים ועיצוב מתנות. שזירת פרחים כוללת בתוכה זרים קלאסיים ומודרניים, שזירה למרכזי השולחן, שזירת פרחים בשילוב מתנות, קישוטי שיער ובגד, חוקים, כלים וטיפול בפרחים, זר לכלה וזר לאירוסין וזרים בצורות שונות. בנושא של עיצוב אירועים כולל, לומדים על תורת הצבעים והתאמה בין צבעים, עיצוב שולחנות, קיפולי מפיות, עיצוב כסאות כלה וחופות, שזירת פרחים לאירועים, תפיסת חלל וקומפוזיציה, עיצוב מזנונים ובארים, סגנונות בדים, ריהוט אלטרנטיבי באירועים, מיתוג אירועים, תאורה והגברה ועוד. בנושא של עיצוב מתנות, ישנו דגש על סגנונות אריזה, סוגי ניירות ועטיפות, עיצוב במגבות ועוד. כאמור, יושם דגש מיוחד גם על הפן העסקי שיאפשר לכל אחת שמסיימת את הקורס לפתוח עסק משלה כשהיא יודעת כיצד לשווק את עצמה, כיצד לפנות לספקים ולקוחות וכיצד לעשות שיווק אפקטיבי שמעצים את היתרונות שלה.

כדי לקבל פרטים נוספים אודות קורס עיצוב אירועים מקיף ומקצועי שיאפשר לך להתחיל קריירה צבעונית, מספקת ורווחית – אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר בהשארת פרטים או במספר הטלפון.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל