סל קניות

קונדיטור לאירועים פרטיים – איך עושים את זה?

חוויית הקינוחים הולכת ומתפתחת, עד שאפילו הופכת להיות החלק העיקרי באירוח – השלב שלו כולם מחכים. אם בעבר היינו מסתפקים בקינוחים סטנדרטיים, ומשקיעים במנה המתוקה הכי פחות זמן ומשאבים – היום הקינוחים הפכו להיות במרכז. את הקינוחים המושקעים אנחנו פוגשים בכל סוגי האירועים – זה יכול להיות אירוע משפחתי מורחב בחצר לרגל ציון יום הולדת, אורחים מיוחדים שמגיעים מחו”ל או חג, או אירוע חגיגי יותר כמו ברית-מילה או בר-מצווה. המשותף לכל האירועים: אנחנו ממש לא רוצים להסתפק בעוגות שלנו, וגם לקנות מהמאפייה לא בא בחשבון. איך משלבים בין טעם מתוק, יצירתיות ושואו?

קונדיטור לאירועים פרטיים

קונדיטור, או שף קונדיטור, הוא מי שלמד והתמקצע בקורסי קונדיטוריה אבל מעדיף לשמור את מרחב הפעולה לעצמו ולעבוד בתחום באופן עצמאי – לא לעבוד במאפייה או קונדיטוריה שמכתיבה לו את הקינוחים שצריך להכין היום, אלא לתכנן וליצור בעצמו את הקינוחים אותם הוא מעדיף להכין ובהם הוא מתמחה. ללא ספק מדובר באחד המאפיינים של הקונדיטורים, מכיוון שמקצוע הקונדיטוריה הוא אמנם מקצוע שדורש דיוק על הגרם, אך הוא מתאים לאנשים שממילא היצירתיות, הדמיון והאמנות הם החלק המפותח שלהם. בנוסף לעצמאות בבחירת הקינוחים וחומרי הגלם, ישנה העצמאות שמאפיינת כמעט את כל מי שבוחר לעבוד כעצמאי – הגמישות בשעות והיכולת לנהל סדר יום גמיש יותר. העובדה שקינוחים, ובפרט קינוחים מיוחדים, הפכו להיות חלק אינטגרלי מכל שולחן חגיגי – הופכת את המקצוע למבוקש.

המיתוג של שף קונדיטור פרטי

קונדיטור פרטי יכול למתג את עצמו כשף-קונדיטור ברמה עילית, כלומר מי שמכין קינוחים יוקרתיים, בדרך כלל מינימליסטיים, לאירועים יוקרתיים. לרוב יהיה מדובר באירועים עסקיים – פגישות מיוחדות, הרמות כוסית והשקות, אך גם אירועים פרטיים של אנשים מאוד עשירים, כדוגמת יום-הולדת, יום נישואין אם בני משפחה שמגיעים מרחוק. התמחור של המנות הוא בהתאם, אך גם ההשקעה ועלות חומרי הגלם וכמובן גם הציפיות של הלקוחות. לחלופין, יש מי שבוחר להיות קונדיטור פרטי וליצור קינוחים ברמה גבוהה אך לא ממתג את עצמו כקונדיטור עילית, ולכן מוזמן לאירועים בסטנדרט הבינוני. לא, לא מדובר בהזמנה של הכנת עוגת יום-הולדת לילד בן 11 – את זה עושה הקונדיטור שעובד בקונדיטוריה. שף קונדיטור פרטי שממתג את עצמו כקונדיטור לאירועים פרטיים חגיגיים ככל הנראה ישתכר יותר עבור כל הזמנה, בכל מקרה, בגלל שקונדיטורים שעובדים באופן פרטי יש לא מעט – מומלץ לייצר לעצמכם בידול – קינוח מיוחד רק שלכם, אקסטרה השקעה שאתם עושים מצדכם וכדומה – כדי שתוכלו להיות מובילים בתחום.

קורס קונדיטוריה לגברים בקמפוס הקולינרי

קורס קונדיטוריה לגברים בקמפוס הקולינרי הוא קורס מקיף ומעמיק שמכשיר אתכם להיות קונדיטורים מקצועיים – מעבודה בקונדיטוריות ברמות שונות ועד לפתיחה של עסק בוטיק ביתי. במהלך הקורס הנחשב, שמיועד לגברים בלבד, תכירו את עולם הקונדיטוריה לעומק ותלמדו פיתוח יכולות מתקדמות, פרזנטציות מדויקות וחשיפה לטרנדים בין לאומיים, תכירו את חומרי הגלם והתכונות שלהם, תיחשפו למושגים וטכניקות מתקדמות בקונדיטוריה הקלאסית והמודרנית כגון: טמפרור, אמולסיה, הקצפה, לישה, קיפולי בצק, דקורציות ועוד. בנוסף לתוכנית לימודים עדכנית שמתכתבת עם הטרנדים הבינלאומיים, הקורס מעניק הכרה בינלאומית ע”י איגוד השפים הבינלאומיים ותוכן שעוסק בפיתוח עסקי כדי שתוכלו לקפוץ למים העמוקים.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל