חדש! סדנאות שף ייחודיות להעשרה מקצועית! כנסו >

סל קניות
עוגה מקצועית שגם אתם תוכלו לאפות ולעצב לאחר קורס עיצוב עוגות

עיצוב עוגות – טרנד עולה בעולם הקונדיטוריה

עוגות מסמלות לנו שפע וחגיגיות: אנחנו אוכלים אותן בערבי שישי, בימי חג, בימי הולדת ובימים שאנחנו רוצים להרגיש מיוחד. אך לתחום העוגות יש אספקט נוסף מלבד הטעם, והוא הנראות שלהן, שחשובה באותה המידה. אולי תופתעו לדעת, אך הביקוש ליצרנים של עוגות מעוצבות גדל באופן משמעותי בשנים האחרונות, בצמוד לשימוש ברשתות החברתיות וליכולת שלנו להפוך כל מנה לוויראלית. ואם כבר מנות ויראליות שכובשות את הרשת, מה יותר מעוגות מעוצבות?

מה הקטע של עוגות מעוצבות?

עוגות מעוצבות הן לא עוגות סטנדרטיות שתפגשו במאפייה. לרוב מדובר בעוגות מבצקים מיוחדים, כמו בצק סוכר וקרם, כשהדגש הוא על טכניקות של ציפוי וזילוף. אתם בוודאי מכירים את עוגות החתונה המסורתיות – עוגה הבנויה בקומות – אותה ניתן לראות גם באירועי יוקרה. זוהי דוגמה לעוגה מעוצבת שלומדים להכין בקורס עיצוב עוגות. ברוב המקרים עוגה מעוצבת תוזמן באופן אישי על ידי הלקוח כדי שתהיה מותאמת לאירוע ולמי שחוגג אותו.

למי מתאים ללמוד קורס עיצוב עוגות?

קורס עיצוב עוגות מתאים לנשים בעלות זיקה לאומנות ויד אומנותית המעוניינות לרכוש ידע מקצועי בתחום. בגלל שהקורס אינו קורס קונדיטוריה קלאסי המלמד הכנת בצקים, מומלץ להגיע לקורס כשיש ידע בסיסי בהכנת עוגות, כדי שמיד עם סיומו ניתן יהיה להתחיל להכין עוגות מעוצבות ומרשימות.

האם לאחר קורס עיצוב עוגות ניתן לעבוד בתחום?

בהחלט. קורס עיצוב עוגות בקמפוס הקולינרי אורך 10 מפגשים, ובסיומו תקבלו תעודה מקצועית מטעם בית הספר המוכרת על ידי איגוד השפים הבינלאומי. עם סיום הקורס, תוכלו לבחור לעצמכם מסלול עבודה מבין האפשרויות הבאות:

  • עבודה במאפיות וקונדיטוריות – הביקוש לעוגות מעוצבות הולך וגובר ככל שהדרישות של הלקוח הישראלי משתכללות. עם סיום קורס עיצוב עוגות תוכלו לעבוד כשכירים בקונדיטוריות ומאפיות, בבתי קפה ובבתי מלון, ולהיות אחראיים על תחום הכנת העוגות המעוצבות – עוגות חג ושבת ועוגות ייחודיות בתפירה אישית.
  • הכנת עוגות באופן עצמאי – אחת המגמות הבולטות ביותר בתחום הקונדיטוריה ובישול בכלל, היא אנשי מקצוע שבוחרים למכור את התוצרים שלהם באופן עצמאי, בין אם במסגרת של קייטרינג פרטי, מכירת מזון מהבית, בישול / אפייה לאירועים וכדומה. תחום העוגות המעוצבות הוא תחום “קלאסי”, כיוון שלעוגות מעוצבות יש ביקוש למגוון של אירועים פרטיים.
  • להמשיך כתחביב – גם אחרי שתלמדו לעצב עוגות, אתם לא חייבים לעבוד בתחום! תוכלו להשאיר את הסודות אצלכם ולהעניק עוגות מקסימות באירועים מיוחדים של משפחה או חברים.

קורס עוגות מעוצבות בקמפוס הקולינרי

קורס עיצוב עוגות בקמפוס הקולינרי יכשיר אותך במשך 10 שיעורים להוציא תוצרים יפהפיים ומושכים את העין, ולא פחות חשוב מכך – טעימים להפליא. בין הנושאים הנלמדים: עיצוב וזילוף בקרם, זילוף פרחים, בצק סוכר, קאפקייקס, גנאש, עוגת שבר, דריפ קייק, קישוטים, עוגת קומות ועוד.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל