חדש! סדנאות שף ייחודיות להעשרה מקצועית! כנסו >

סל קניות
בישול איטלקי

סדנת אוכל איטלקי

אחת המדינות המתוירות בעולם, והרבה מכך בזכות האוכל שהיא מציעה – היא איטליה. הפיצה והפסטה הם כבר מזמן מהמאכלים האהובים בעולם, והפכו להיות בינלאומיים בדיוק כמו ההמבורגר האמריקאי והסושי היפני. מבין סדנאות הבישול המוצעות כיום, סדנת אוכל איטלקי היא האהובה והמבוקשת ביותר, גם לרכישה עצמית וגם כמתנה לאדם שאוהבים. בינינו, אין כמו פסטה ריחנית עם כוס יין כדי להביע אהבה.

למה סדנת אוכל איטלקי פופולרית כל כך?

סדנת אוכל איטלקי נחשבת לפופולרית ואהובה במיוחד ממספר סיבות. ראשית, אין חולק על כך שהאוכל האיטלקי הוא אוכל טעים. מי יכול לסרב לפיצה ופסטה? שנית, המטבח האיטלקי הוא לא מטבח מורכב, וכשלומדים את הטכניקות זה הופך להיות קל יותר. בנוסף, המאכלים האיטלקיים מתאימים לערב חגיגי כשרוצים להפתיע את האורחים והמשפחה עם איזה ניוקי משודרג, וגם לערב של אמצע שבוע – כשמוכנים לעבוד שעה יותר על ארוחת ערב וליהנות מפוקצ’ה רכה, אנטיפסטי ופסטה עגבניות אמיתית.

למי מתאים ללמוד בישול איטלקי במסגרת סדנה?

לאנשים שאוהבים לבשל, ושהמטבח האיטלקי אהוב עליהם. הסדנה, כמובן, אינה מכשירה למקצוע הבישול אלא מעניקה לכם כלים וידע להוציא מנות אהובות כמו פיצה, פסטה ופוקצ’ה עם טאץ’ מקצועי ממש כמו של שפים. את הסדנה אתם יכולים לקנות לעצמכם כדי לשדרג את יכולות הבישול שלכם, ואף לקנות אותה לאדם אהוב כמתנה – כי אין כמו המטבח האיטלקי כדי לראות אהבה.

למה סדנה דיגיטלית?

  • ללמוד בזמן התאים לכם – את הצפייה בסדנת הבישול אתם יכולים להשאיר לזמן המתאים לכם בשבוע. בבוקר כשכולם במסגרות, בלילה כשכולם בחדרים או בערב לפני שהאורחים באים.
  • לבשל במרחב הפרטי – לא מעט אנשים מעדיפים לבשל במטבח הפרטי שלהם, בו הם מרגישים הכי נוח. סדנת אוכל איטלקית מאפשרת לבשל באזור הנוחות שלכם, במטבח הפרטי, עם הבגדים הנוחים ביותר ומבלי שתצטרכו להתארגן ולנסוע למקום מפגש.
  • ניתן לחזור אחורה וגם לצפות שוב – פספסתם משהו חשוב? רוצים לראות שוב כיצד בדיוק מגלגלים את הבצק? אחד היתרונות הגדולים בסדנת בישול דיגיטלית הוא האפשרות לצפות שוב בתכנים ולרענן את הזיכרון.
  • אתם יכולים לשלב את בני המשפחה – בסדנת בישול דיגיטלית – אתם יכולים לצפות יחד עם בני המשפחה, וגם לבשל ביחד. סדנת מתנה לבת יכולה להפוך לבישול משותף של אמא ובת, ומתנה לבת או בת הזוג יכולה במהרה להפוך להכנת פיצה ופסטה בזוג.

סדנת אוכל איטלקי בקמפוס הקולינרי

רוצים ללמוד לבשל את מנות הדגל של המטבח האיטלקי? בסדנת האוכל האיטלקית שלנו אתם יכולים! פיצה, פסטה, אנטיפסטי, פוקצ’ה, ארנצ’יני ועוד – לריח איטלקי אמיתי שמתפשט בכל הבית. בזכות העובדה שמדובר בסדנה דיגיטלית בה אתם יכולים לצפות מהמטבח הפרטי שלכם, אתם לא חייבים לבשל לבד, ויכולים ללמוד ביחד עם בן/בת זוג או בן משפחה, ולבשל יחד. הרשמו לסדנת בישול איטלקי ותיהנו מהכלים, הטיפים והידע שישדרגו לכם את המטבח.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל