סל קניות
דבר מאפה מתוק שניתן להכין לאחר סדנת קונדיטוריה

מידע אודות קורס קונדיטוריה

עולם הקינוחים והמאפים קורץ לכם? מוצאים את עצמכם עומדים מול ויטרינת הקינוחים ומשתהים? קורס קונדיטוריה מתאים לאנשים שלצד הטעם הנכון של הקינוח או המאפה, חשובים להם גם הדיוק והאסתטיקה של האוכל. הצורך הקבוע בקונדיטורים ברחבי הארץ – החל מקונדיטורים למאפיות, דרך מסעדות ועד לבתי מלון – מעלה את הביקוש לקורס הטעים ביותר שתוכלו למצוא.

מה לומדים בקורס קונדיטוריה?

קורסים העוסקים בקונדיטוריה נחשבים לטופ שבטופ בעולם הבישול, כי מקונדיטורים נדרש להציג רמות גבוהות של גימור ודיוק.  בקורס קונדיטוריה תקבלו ידע מקיף בתחום הקונדיטוריה, הכולל קונדיטוריה קלאסית, אפייה וקונדיטוריית פטיסרי. בין הנושאים הנלמדים בקורס: מבוא לגסטרונומיה, סוגי בצקים, מקרונים, קינוחים בכוסות, שיטות עבודה במטבח מקצועי, עוגות ויטרינה ועוד. הקורס הינו מקיף ומתפרש על פני מספר חודשים, כדי להעניק לכם מקצוע אמיתי בו תוכלו לעבוד לאחר סיום הקורס.

למי זה מתאים?

קורס קונדיטוריה מתאים לאנשים שחיים קינוחים ומאפים ורוצים לקחת את התשוקה שלהם צעד קדימה. הקונדיטור נדרש להתאפיין בדיוק, באהבה לאסתטיקה ובנכונות להתקדם ביחד עם הטרנדים בעולם הקונדיטוריה. הוא מתאים למי ששואף לעבוד בתחום ולהגיע לרמות הגבוהות ביותר, אך גם למי שרוצה להמשיך לעסוק בקונדיטוריה כתחביב ומעוניין לרכוש ידע מעמיק שיאפשר לו להוציא קינוחים ביתיים משודרגים. למשל, למי שאוהב להוציא קינוחים בזמן אירוח ולמי שמוכרת קינוחים ביתיים.

האם יש קורס קונדיטוריה קצר וממוקד?

בקמפוס הקולינרי אנו מציעים קורס קונדיטוריה קצר וממוקד, כדוגמת קורס ויטרינה פריזאית – קורס מאסטר בקונדיטוריה מודרנית לקינוחים בפרזנטציות מעוררות השראה ובלמידה של טכניקות מגדולי השפים בעולם לשימוש מקצועי ועסקי, וקורס אומנות הבולנז’רי לרכישת ידע מקצועי ופרקטיקה בעולם המאפים. קורסים אלה מתאימים לחסרי רקע בתחום הקונדיטוריה, או למי שמגיע מהמקצוע ורוצה לרכוש לעצמו מומחיות.

האם ניתן למצוא עבודה לאחר קורס קונדיטוריה?

בהחלט! קורס קונדיטוריה של הקמפוס הקולינרי הוא קורס מקיף שמכוון אתכם לעשייה מקצועית – בין אם כעבודה כקונדיטורים, כשף קונדיטור או בפתיחה של עסק עצמאי. במהלך הקורס, אנו שמים דגש על הדרכה והכוונה ייעודית – כל מה שצריך לדעת כדי לפתוח עסק פרטי, מתמחור של קינוחים, דרך ניהול של מלאי ועד לחישוב כמויות והתנהלות כללית.

קורס קונדיטוריה בקמפוס הקולינרי

בקמפוס הקולינרי החרדי אנו מציעים קורסים שונים העוסקים בקונדיטוריה – החל מקורסים קצרים וממוקדים ועד לקורס קונדיטוריה מקיף שיעניק לכם מקצוע נחשק. אנו מזמינים אתכם לעיין במגוון הקורסים והסדנאות שלנו בעולם הקונדיטוריה ולעשות את הצעד הראשון לעבר מקצוע עם טעם!

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל