חדש! סדנאות שף ייחודיות להעשרה מקצועית! כנסו >

סל קניות
בתמונה ניתן לראות את המקום והמרצים בזמן סדנאות הבישול שלנו בקמפוס

למה סדנת בישול דיגיטלית?

מחפשים סדנת בישול עשירה ומהנה? תחשבו על סדנה דיגיטלית, בה תוכלו ללמוד בזמן שלכם, בקצב שלכם ומהמקום הפרטי שלכם, ותוך זמן קצר להוציא תחת ידיכם מטעמים חדשים ונפלאים. זה הזמן להכין את כוס הקפה או למזוג את היין, להפשיל שרוולים, להכין את כלי הבישול והמצרכים ולצפות בסדנת בישול דיגיטלית

למה סדנת בישול?

מבין שפע הסדנאות המוצעות ממגוון תחומים, סדנת בישול היא האהובה ביותר. היא קלילה וכייפית, והתוצר שלה הוא מאכלים מסוגים שונים – תבשילים בשריים, מאכלים חלביים, קינוחים ועוד. עבור אנשים רבים, סדנת בישול קצרה וממוקדת היא בדיוק מה שהם צריכים כדי להעשיר את המטבח, בלי שיצטרכו להשתלב בקורס בישול ארוך שלא בהכרח מתאים לשאיפות המקצועיות.

מהי סדנת בישול דיגיטלית?

סדנת בישול דיגיטלית מבית הקמפוס הקולינרי היא סדנת בישול מצולמת בוידאו בה ניתן לצפות במועד הנוח לכם. היא הגיעה כמענה למשבר הקורונה, כשלא יכולנו ליצור מפגשים חברתיים בזמן הסגרים, ותפסה תאוצה גם לאחר מכן. במהרה התברר שסדנאות בישול דיגיטליות הם הדרך המועדפת עליכם ללמוד לבשל בצורה ממוקדת ויעילה.

בזמן המועדף עליכם

מבלי שתצטרכו לפנות לעצמכם ערב, ללבוש חגיגי ולנסוע עד למוסד הלימודי, סדנת בישול מציעה לכם לימוד בזמן המתאים לכם – בבוקר, בערב או אפילו בלילה, כשכולם ישנים והמטבח רק שלכם.

במטבח הפרטי

אין יותר כיף מללמוד לבשל בשטח הפרטי שלכם. להכין את המטבח עם המצרכים וכלי הבישול ולבשל לבד או עם בן משפחה – בפרטיות ובשקט שלכם. עבור לא מעט אנשים זה מהווה את הסיבה להעדיף סדנת בישול דיגיטלית.

אפשר לשלוט על הקצב

בסדנת בישול דיגיטלית אתם שולטים על הקצב, וזאת בניגוד לסדנאות פרונטליות. נתקעתם עם פתיחת הבקבוק או השקית? תוכלו לעצור רגע את הוידאו כדי לא לפספס שום דבר. בסדנת בישול דיגיטלית אין מצב שתרגישו מאחור כשהמרצה מתקדם.

אפשר לצפות שוב

אחד היתרונות הגדולים ביותר בסדנאות בישול דיגיטליות הוא שניתן לצפות בהן שוב כשמתחשק. שכחתם רכיב במתכון? רוצים לרענן את הזיכרון כדי להכין או לאפות בשנית את המתכון? סדנת בישול דיגיטלית מאפשרת לכם לצפות בה שוב ושוב, מתי שתרצו.

מחיר

לצד כל היתרונות הללו, המחיר של סדנת בישול הוא פשוט מנצח, ומתאים לכל כיס. מי שמחפש חוויה לימודית מרעננת בקצב שלו ובטעם שלו – סדנת בישול דיגיטלית ללא ספק נותנת את המענה, גם בהיבט המחיר.

סדנאות בישול דיגיטליות בקמפוס הקולינרי

חפשים סדנת בישול דיגיטלית, מהנה ומלמדת? בקמפוס הקולינרי אנו שמחים להציע לכם מגוון של סדנאות בישול דיגיטליות שישדרגו את יכולותיכם במטבח: סדנת בשר, סדנת קינוחים פרווה, סדנת בישול חלבי ועוד. תוך זמן קצר – תוכלו להוציא תחת ידיכם מטעמים וקינוחים חדשים שישגעו את כל בני הבית. בכל אחד מעמודי הסדנאות תוכלו לצפות במאכלים והקינוחים שנכין באותה סדנה.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל