סל קניות
איך להיות שף בחו"ל

לכבוש את העולם עם אוכל כשר: איך להיות שף בחו”ל?

יש לכם חלום לבשל אוכל כשר לישראלים ברחבי בעולם? עכשיו אתם עושים את הצעד הראשון! עבור ישראלים רבים שמטיילים ומתארחים בחו”ל,
אוכל כשר הוא חלק חשוב מהחוויה ומהטיול, ואפילו חלק הכרחי. קורס שף חו”ל יתן לכם את הכישורים ויפתח בפניכם דלתות,  כדי לענות בדיוק על הצורך הזה.

להיות השף של הישראלים – בחו”ל!

כדי לדעת לבשל אוכל כשר עבור הישראלים בחו”ל, יש צורך להתמחות בשני תחומים: בישול שיכול להתאים למגוון סוגים של מטבחים, מבצק ועד דגים, וכמובן תחום של הלכות כשרות – מבחירת חומרי הגלם, בניית תפריטים מותאמים למלאי מוגבל ועד לשיטות פרקטיות להכשרת מטבחים מורכבים. הקמפוס הקולינרי מכשיר אתכם – שפים וטבחים מקצועיים – לעבודה בחו”ל בקורס הייחודי קורס שף חו”ל, בקורס נעמיק ונגיע הבנה עמוקה בכשרות , בחומרי גלם, ובקולינריה מתקדמת בהשראת מטבחים שונים בעולם.

מהן אפשרויות התעסוקה לאחר קורס שף חו”ל?

  • שף פרטי לתיירים ישראלים – שף שיודע להקיפ מטבח כשר בחו”ל, בפרט ביעדים אליהם מגיעים יהודים שומרי-מצוות כדוגמת אירופה ארה”ב, הוא איש מקצוע מבוקש מאוד. חברות תיירות כשרות המקימות אופרציות של  נופש או אירוח בחו”ל מחזרות אחר  שפים ישראלים שומרי מסורת לניהול המטבחים כמו כן ישנן קבוצות פרטיות ששוכרות את שירותיו של שף פרטי צמוד לכל אורך החופשה שלהם.
  • שף בבתי מלון או ספינות קרוז כשרות – בתי מלון כשרים ניתן למצוא ביעדים רבים בעולם, וביניהם בערים מובילות באירופה וביבשת אמריקה. שף בבתי מלון כשרים בחו”ל מנצח על המטבח – החל מבחירת חומרי הגלם, דרך יצירת מתכונים ועד להכנה, כמובן תוך הקפדה על הלכות כשרות בכל ההיבטים.

מהם היתרונות בבישול בחו”ל?

בישול בחו”ל מהווה את פסגת השאיפות של אנשים רבים העוסקים בתחום הקולינריה. בישול כשר בחו”ל, בין אם במסגרת פרטית ובין אם כחלק משירותי הסעדה של בית מלון או מסעדה, הוא חוויה מופלאה בזכות חומרי הגלם המקומיים וההזדמנות לשדרג את החוויה של התיירים הישראליים ולאפשר להם ליהנות גם מעבר לים מאוכל כשר, איכותי וטעים.

למי מתאים ללמוד קורס שף חו”ל מהדרין?

הקורס מתאים למי שמעוניינים לנהל פרויקטים קולינאריים ומטבחים כשרים בעולם, כעצמאים וכשכירים, וגם למי שמעוניין לבשל במסעדות כשרות כטבח מן המיין, להתמקצע ולהתקדם. ישנו תנאי סף והוא ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בעבודה בתחום. כלומר, לימודי שף חו”ל אינם מכשירים במקצוע הטבחות החל משלב הבסיס, אלא מעניקים כלים נוספים ומשלימים.

לבשל כשר

הקורס מתפרש על פני 16 מפגשים ומתחלק לשני חלקים – חלק קולינרי, הכולל שיטות בישול, בניית תפריט, תכנון והזמנת מלאי ותברואה, וכן ריענון ולימוד הכנה ובישול של חומרי גלם מרכזיים המשתנים בין המטבחים בעולם כמו דגים, מאכלי עולם, לחמים ואפייה ועוד. בחלק ההלכתי, לומדים על הלכות כשרות החל מהלכות הכשרת מטבח והלכות תפעול מטבח ועד להעסקת גויים במטבח ואיסורים והיתרים. בנוסף, תיעשה היכרות עם אתגרים באזורי עבודה מאתגרים ובלתי צפויים

קורס שף חו”ל מהדרין בקמפוס הקולינרי

קורס שף חו”ל בקמפוס הקולינרי הוא קורס מקצועי שמכשיר אתכם לבשל ולנהל פרויקטים קולינריים כשרים ברחבי העולם, תוך לימודים ברמה גבוהה במיוחד. מלבד תעודה גמר קורס מטעם הקמפוס הקולינרי, תקבלו תעודה מטעם ארגון משמרת הכשרות OKS – ארגון בינלאומי נחשב, ותעברו ראיון השמה אישי אצל הארגון. 90% השמה מובטחת בחברת משמרת הכשרות – OKS הבינלאומית. הדרך לכבוש את העולם עם האוכל הכשר מתחילה ממש כאן!

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל