סל קניות
לימוד בישול בריא

לימודי בישול בריא – זה בריא לכם!

היום זה כבר לא סוד. עוד ועוד מחקרים מוכיחים לנו עד כמה התזונה שלנו מכריעה את בריאותנו – מהמשקל שלנו, דרך מצבנו הרגשי ועד לתחלואים כאלה ואחרים במהלך החיים. בישול בריא הוא הרבה מעבר לנבטים – והנהירה הגדולה אחר המתכונים הבריאים מראה שאנחנו בכיוון הנכון, כיוון שיודע ליהנות מאוכל טוב ולחגוג אותו, לצד ניצול מיטבי של הערכים הטובים לבריאותנו.

אוכל בריא וטעים – יש דבר כזה

לאוכל בריא יצא שם לא כל-כך טוב. הנטייה שלנו היא להעלות בראש תמונות של ירקות חסרי חיים ומזון שאינו מבושל. אך האמת היא, שאוכל בריא הוא ממש רחוק מזה. כשלומדים לבשל בריא במקום מקצועי, לא מאמינים איך יכולנו בלי, ויכולים ליהנות מאותן מנות אהובות עם שינויים קלים ששווים המון. למעשה, בישול בריא אמיתי שם דגש על “הברת מתכונים”. איך אנחנו יכולים ליהנות מהמנות המוכרות והטובות, בגרסה הבריאה שלהן. וכן, זה כולל אפילו עוגות ולחמים.

לימודי בישול בריא – מה יצא לנו מזה?

בראש ובראשונה, ללמוד לבשל בריא זה שווה לנו בריאות ואפילו חיים. הכלים איתם אנחנו יוצאים מקורס בישול בריא הם כלים שמשרתים אותנו ואת בני המשפחה שלנו, ומאפשרים לנו ולהם ליהנות ממנות אהובות, שבאמצעות שינויים קלים הופכות להיות מזינות יותר, משמינות פחות ולא מזיקות כפי שהן יכולות להיות. קורס בישול בריא שווה ערך למשפחה כולה. מלבד זאת, כתוצאה מהמודעות הגבוהה לתזונה נכונה, לימודי בישול בריא הפכו לנכס אמיתי, ומדובר בתחום שיש לו הרבה מאוד דורשים בקרב אנשים ששומרים על אורח חיים בריא.

במה ניתן לעבוד לאחר קורס בישול בריא?

לאחר לימודי בישול בריא, ניתן לבחור במספר נתיבים מקצועיים, הן כשכירים והן כעצמאים. תוכלו לעבוד כטבחים במסעדות ושירותי הסעדה מתקדמים המציעים מנות בריאות, ואפילו לתת שירות של ייעוץ ופיתוח מתכונים בריאים. ללא כל ספק, יש לנו צמא למתכונים מלאי טעם, שאינם מסכנים את בריאותנו בטווח ארוך. מלבד זאת, ניתן לעבוד כעצמאים שמציעים אוכל ביתי בריא, צבעוני וריחני, שמבוקש מאוד בקרב אנשים שדואגים לפיתוח הגוף שלהם או זקוקים לירידה במשקל מסיבות בריאותיות, ורוצים להמשיך לצרוך אוכל שיש בו חיים.

קורס בישול בריא בקמפוס הקולינרי

בקורס בישול בריא בקמפוס הקולינרי תקבלו את כל הידע והכלים הדרושים על מנת להוציא תוצרים טעימים ובריאים במיוחד, ולנצל את חומרי הגלם האהובים והמוכרים בצורה המיטבית כדי להפיק מהם את הערכים הרצויים לנו, ולהיפטר מאלה שלא. בין הנושאים הנלמדים – עולם התוכן הצמחוני, דגים מסוגים שונים ושיטות הכנה נכונות, היכרות עם חשיבות הפחמימות, גיוון וצריכה של פחמימות איכותיות וטעימות, חלקי הבקר – טרי מול קפוא ומעובד ושיטות בישול מומלצות, לחמים ולחמניות, עוף והודו, מרקים וצירים, מטבח חלבי, עוגות וקינוחים שונים. אנו מזמינים אתכם להיכנס לעמוד הקורס,  להתרשם מהסילבוס, ולעשות את הצעד הראשון לעבר בישול אמיתי – טעים יותר, בריא יותר.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל