סל קניות

כל מה שצריך לדעת על לימודי בישול למתחילים

לימודי בישול למתחילים הם לימודים מרתקים, בהם נגלה לנו לראשונה עולם צבעוני ומלא בטעמים! אם קריירה בתחום הבישול קורצת לכם, ואתם רואים את עצמכם עומדים שעות ארוכות במטבח – קוצצים, מקפיצים ומציירים על צלחות – לפניכם כל מה שצריך לדעת על לימודי בישול למתחילים!

למי מתאים לימודי בישול למתחילים?

לימודי בישול למתחילים מתאימים, כמובן, לאנשים שמעוניינים לעשות את צעדיהם הראשונים בבישול מקצועי. לרוב אין צורך בניסיון מקצועי קודם, אך כן הכרחי להתנסות בעבודת מטבח בסיסית – גם אם ביתית, מכיוון שבקורס לימודי בישול אמנם לומדים טכניקות מגוונות של חיתוך, אך לא לומדים להחזיק סכין. כדאי לקחת בחשבון שלימודי בישול הם לימודים לכל דבר ונמשכים מספר חודשים, ולכן הם לא בהכרח מתאימים למי שרוצה “לטעום” את המקצוע אלא למי שקיבל החלטה לעבוד בתחום.

ויש בסיסי יותר מלימודי בישול: סדנת בישול

סדנת בישול, בשונה מלימודי בישול, היא סדנה קצרת מועד ונמשכת בדרך כלל מספר שעות בלבד. מצד אחד, היא מאפשרת לנו להבין בצורה טובה יותר האם תחום הבישול הוא תחום שאנחנו מתחברים אליו, ומצד שני – לא מצריכה מאיתנו להתמסר לקורס ארוך ותובעני עד שנתבשל עם עצמנו. החיסרון היחיד בסדנת בישול הוא העובדה שהיא מצומצמת מאוד לסוג או סגנון בישול ספציפי – סדנה לאוכל איטלקי, סדנת מאפים, סדנת בשר וכדומה, ללא לימודי בסיס.

האם לא כדאי להתחיל ישר מקורס בישול למתקדמים?

לימודי בישול, כשהם מתחילים מהבסיס, הם כוללים בתוכם מידע רב שאינו קשור רק לחיתוך חומר הגלם והתאמת תבלינים. לדוגמה: תהליכי עבודה ובישול נכונים, אחסון נכון של חומרי גלם, קנייה נכונה של בשר ועופות ועוד. לימודי בישול למתקדמים הם לימודים אשר לוקחים בחשבון שיש לכם רמת ידע מסוימת ואף ניסיון, ולכן עשויים ליצור פער של ידע שתזדקקו לו הן בשלבי הקורס המתקדם ובוודאי כשתחלו לעבוד בתחום באופן מקצועי.

איך מומלץ לבחור את מוסד הלימודים?

  • סילבוס – קראו את הסילבוס של הקורס ותחפשו בו את הדברים שמעניין אתכם ללמוד, ובפרט את הדברים החיוניים למקצוע. מומלץ לעשות השוואה בין מספר סילבוסים.
  • אורך הקורס – בדקו מהו מספר השעות הממוצע בקורסים שונים לבישול, וודאו שהקורס בו אתם מעוניינים לא נותן לכם פחות שעות באופן משמעותי.
  • עבודה מעשית – לימודי בישול הם אידיאליים כשהם בשילוב בין לימוד עיוני ללימוד מעשי. כמובן, חיוני לוודא שבקורס הבישול בו אתם מתעניינים יש מספיק שעות בישול מעשי, כי יש דברים שרק התרגול והניסיון הממשי יכולים ללמד.
  • תעודת גמר – כדי שתוכלו לפתח קריירה מקצועית בתחום ולהציע את היכולות הגבוהות שלכם למסעדות, בתי קפה וכיוצ”ב – חשוב לוודא שאתם מקבלים תעודת גמר מוכרת ואיכותית.

אפשרויות התעסוקה לאחל לימודי בישול למתחילים

לימודי בישול, גם כשמדובר בלימודי בישול למתחילים, מאפשרים לעסוק בבישול באופן מקצועי – כשכירים או כעצמאים, ולפתח קריירה מקצועית.

  • שכירים – עבודה בבתי קפה, מסעדות, חברות קייטרינג ומלונות, או לחלופין אפשרות לעבודה סולידית יותר, כדוגמת עוזר/ת של שף פרטי.
  • עצמאים – לאחר לימודי בישול תוכלו לעבוד כעצמאים בתחום. לדוגמה, בפתיחה של קייטרינג ביתי או בשירות של שף פרטי לאירועים קטנים. בהמשך, לאחר התמקצעות נוספת, ניתן לתת שירותי ייעוץ קולינרי למסעדות ואף להעביר סדנאות בישול בעצמכם!

לימודי בישול למתחילים בקמפוס הקולינרי

בקמפוס הקולינרי אנו מציעים מגוון קורסים לבישול המתאימים למתחילים בתחום – ללא ניסיון מקצועי משמעותי או ללא ניסיון מקצועי כלל. בין הקורסים ניתן למצוא את קורס אמנות הבישול לגברים, וקורס פרופשיונל שף לנשים – שיודעות להוציא מאכלים נפלאים במטבח ורוצות לעבור לבישול מקצועי, מדויק וברמה גבוהה.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל