חדש! סדנאות שף ייחודיות להעשרה מקצועית! כנסו >

סל קניות
בשר מבושל שניתן להכין לאחר קורס או סדנת בישול בשר

בית ספר לבישול

בתי ספר לבישול הפכו לשם דבר בשנים האחרונות, והם מביאים אליהם אנשים שאוהבים אוכל ורוצים ללמוד לבשל למטרות שונות: להיות אנשי מקצוע בעולם הבישול או ללמוד לבשל לביתם כדי להוציא תבשילים טובים וטעימים יותר. כך או כך, קורסים במסגרת בית ספר לבישול מספקים למשתתפים בהם חוויית לימודים מהנה יותר ממה שכל אוניברסיטה מסוגלת להציע. אז מה מחכה לכם בבית הספר לבישול של הקמפוס הקולינרי?

מה הפך את עולם הקולינריה למוביל בשנים האחרונות?

בשנים האחרונות אכן קרה מהפך, ועולם הבישול עשה קפיצת מדרגה. ניתן לייחס את זה, בין היתר, לתוכניות הבישול הרבות ולבלוגרים שגרמו ללא מעט אנשים לגלות את התשוקה שלהם לבישול. יש מי שאוהב לבשל בזמנו הפנוי ולנסות דברים שונים במטבח, ובתי ספר לבישול מציעים לו זמן איכות במגוון סדנאות בישול. מי שבישול מהווה עבורו יותר מתחביב ששמור לסופי השבוע – מחפש את הדרך הנכונה להיכנס לעולם הקולינריה והדרך האידיאלית היא באמצעות בתי ספר לבישול, שמלמדים את הפרקטיקה מהבסיס ומאפשרים להיכנס למטבח המקצועי בקלות.

קורסים וסדנאות בישול

קורסים וסדנאות בישול הם שונים במהות שלהם וגם במטרות שלהם. מי שמבקש לעצמו קריירה מקצועית בתחום הבישול, בין אם כשכיר ובין אם כעצמאי – לרוב יבחר בקורס בישול שמתפרס על פני מספר חודשים ומקיף את כל מה שנדרש לדעת כדי להיות טבחים ושפים מצטיינים. לעומת זאת, מי שרוצה להתנסות, לחוות ולשדרג את יכולות הבישול שלו – לרוב בוחר בסדנאות בישול כאלה ואחרות שנפרסות על פני מספר שעות. עם זאת, אם אתם בוחנים את האפשרות שלכם לעבוד בעולם הבישול אבל הייתם רוצים לטעום ממנו לפני שאתם מתמסרים לקורס מקיף וארוך – סדנת בישול יכולה לתת לכם את הטעימה שאתם צריכים כדי לבחור את הנתיב המקצועי שלכם.

בית ספר לבישול – הקמפוס הקולינרי

הקמפוס הקולינרי הוא בית ספר לבישול גבוה, המציע מגוון רחב של קורסים וסדנאות בישול בכל הרמות ולמגוון של מטבחים. שיטת הלימוד בקמפוס מבוססת על הטמעת הנלמד בעמדות עבודה ובמטבחים חדישים ומאובזרים, שמאפשרים לכל תלמיד ומשתתף למידה פרקטית מיטבית לצד הנאה מהבישול והעצמאות במטבח.

הקורסים והסדנאות בקמפוס הקולינרי

בקמפוס הקולינרי תוכלו ליהנות מקורסים וסדנאות ממגוון מטבחים, אשר חלקם מוצעים באופן פרונטלי וחלקם דיגיטלי – בהתאם לנוחות שלכם:

קורסים מקיפים מתחום הבישול

קורסים מקיפים בני החל מ- 9 מפגשים ומעלה, כשחלקם מתאימים לאנשים חסרי רקע בבישול אשר רוצים ללמוד את המקצוע מהבסיס ואחרים מתאימים למי שמגיע עם רקע ורוצה לשדרג את ארגז הכלים שלו:  קורס בישול גורמה, קורס פרופשיונל שף, קורס בישול בריא, קורס אמנות הבישול וקורס קולינריה חובקת עולם.

קורסים מתחום הקונדיטוריה

מגוון רחב של קורסים קצרים וארוכים, המתאימים לחסרי רקע בתחום כמו קונדיטוריה קלאסית, ועד למקצוענים שרוצים להשתדרג, כדוגמת קורס פטיסרי שף: קונדיטוריה קלאסית, ויטרינה פריזאית, עיצוב עוגות, כוכבי מישלן, קורס פטיסרי שף, קורס בולנז’רי.

סדנאות דיגיטליות ופרונטליות

סדנאות דיגיטליות ופרונטליות בנות מספר שעות, במסגרתן תלמדו טכניקות בישול ואפיה שיאפשרו לכם להוציא את המיטב מהמטבח שלכם: טארט גבינה ושוקולד במבחר פרזנטציות, סדנת חגיגה חלבית, סדנת אירוח חלבי, סדנת קונדיטוריה ללא גלוטן, סדנת קינוחי פרווה ועוגות ראווה, סדנת מאפים מלוחים, סדנאות בשר וסדנת סופגניות.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל