חדש! סדנאות שף ייחודיות להעשרה מקצועית! כנסו >

סל קניות
האם לימודי קונדיטוריה מתאימה לכם

בחנו את עצמכם: האם לימודי קונדיטוריה מתאימים לכם?

אם בכל המפגשים המשפחתיים והחברתיים זה ברור לכולם שאתם אחראיים על העוגות והמאפים – יכול להיות שלימודי קונדיטוריה, למקצוע או לתחביב – הם מה שאתם צריכים כדי לעשות את קפיצת המדרגה המקצועית וליהנות הרבה יותר ממה שיש לעולם המתוק הזה להציע. לימודי קונדיטוריה שונים מלימודי בישול, וגם בפרקטיקה – מדובר בעולם די שונה. בחנו את עצמכם: האם לימודי קונדיטוריה מתאימים לכם?

אהבה למתוק

כדי להכין אוכל אנחנו לא חייבים לאהוב אותו, ואת זה יודעים כל אחד ואחת שמבשלים למשפחה וחברים. יתרה מכך, יש אפילו צמחונים שמבשלים בשר והם לא טועמים במהלך הבישול. אבל כשמדובר במקצוע, אי אפשר שלא לטעום את התוצר במהלך השלבים השונים ואם ניתן – רגע לפני שיוצא ללקוח או לשולחן האירוח. אתם לא חייבים לאהוב מתוק ברמה של התמכרות, אבל אהבה למתוק היא חלק מהעניין.

דיוק בפרטים הקטנים

בניגוד לבישול, שם אנחנו “זורקים” תבלינים ואיכשהו זה תמיד מסתדר, בקונדיטוריה זה עובד בדיוק אחרת. הכלים העיקריים שישמשו אתכם בעבודת ההכנה הם משקל דיגיטלי קטן, מזרק וכלי מדידה, מה שיצריך מכם אחריות. לפעמים, כפית אחת נוספת של נוזל קסמים יכולה לגרום למאפה או לעוגה לא להגיע למה שמצופה ממנו. לכן, קונדיטוריה מחייבת אותנו לעבודה יסודית ומדויקת ולא אינטואיטיבית.

דמיון ויצירתיות

והנה הצד השני של הדיוק! קונדיטוריה היא אמנות, וכל עוד לומדים כיצד חומרי גלם שונים מתנהגים יחד ואיך ליצור חיבור של טעמים, השמיים הם הגבול. לימודי קונדיטוריה מתאימים מאוד לאנשים יצירתיים, שלפחות כמו שהם אוהבים לבשל – כך הם אוהבים לעצב את הצלחת. לראייה, ניתן לראות קינוחים מרהיבים בצבעים ובצורות שלהם, שנראים ממש כמו תכשיט. בקמפוס הקולינרי אנחנו מציעים קורס ויטרינה פריזאית לקינוחים ברמה גבוהה במיוחד. אם אתם אנשים של יצירתיות ומאמינים שיש לכם ידי אמן – הקונדיטוריה מחכה לכם.

סבלנות

אם תבשילים יוצאים הכי טוב כשהם מתבשלים על אש קטנה, אז בעולם הקונדיטוריה – זה נכון על אחת כמה וכמה. כמו ציור בצבעי שמן שכל שכבה מצריכה זמן ייבוש בטרם נוכל לצייר את השכבה הבאה, כך גם עם קינוחים ומאפים שונים – לעיתים כל שלב מצריך זמן המתנה – להתפחה, לייבוש, לייצוב ועוד. אם בהכנה של עוגות ולחמים בבית אתם מתקשים לחכות בסבלנות עד שהבצק ימלא את זמן ההתפחה או עד שהעוגה תתקרר ביציאה מהתנור, כדאי לשקול ברצינות את המקצוע. אם אתם אנשים של עבודה בשלבים ומסוגלים לעבוד בתהליך עד לדבר הגדול – קורס קונדיטוריה קלאסית הוא קלאסי עבורכם.

לימודי קונדיטוריה בקמפוס הקולינרי

בקמפוס הקולינרי אנו מציעים מגוון של קורסים מעולם הקונדיטוריהמקורס קישוט עוגות ועד קורס בולנז’רי! אם מצאתם שעולם הקונדיטוריה מתאים לכם, אנחנו מזמינים אתכם לבחור את הקורס שלכם ולהצטרף לחוויה טעימה ובלתי נשכחת, שבסופה ייפתח בפניכם עולם שלם ומתגמל של אפשרויות תעסוקה.

 

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל