חדש! סדנאות שף ייחודיות להעשרה מקצועית! כנסו >

סל קניות
עוגה יפהפייה שניתן לאפות לאחר סדנת אפייה ממוקדת וקצרה

אפייה ביתית – איך למכור עוגות מהבית?

טרנד האפייה הביתית הגיע אלינו, בין היתר, בזכות הקורונה. השילוב בין ימים בלי עבודה לישיבה בבית הוביל לא מעט אנשים להתחיל ניסויים במטבח, כשבפרס זכו הקינוחים, העוגות והעוגיות. כחלופה להכנסה, אנשים רבים החליטו לאפות עוגיות בבית ולהתחיל למכור, בימי חול או בסופ”שים וחגים בלבד. כשפס שמרים נמכר ב-45 ₪ בממוצע, אפשר גם ליהנות וגם להרוויח. כדי לענות על השאלה איך למכור עוגות מהבית, צריך קודם כל לדעת לאפות עוגות טובות שעוברות מפה לאוזן. ובשביל זה אנחנו כאן!

סדנאות אפייה – זבנג וגמרנו

סדנת אפייה היא סדנה ממוקדת וקצרה, שאחריה תצאו עם הידע המדויק שדרוש לכם כדי להוציא מהתנור עוגה ריחנית וטעימה וכמובן למכור עוגות מהבית. בקמפוס הקולינרי אנו מציעים קורס חגיגה חלבית, בו תלמדו להכין עוגות שמרים עשירות במילוי, עוגות גבינה מסוגים שונים, עוגות מוס, קינוחים אישיים ופטיפורים. הסדנה היא סדנה דיגיטלית ותוכלו לצפות בה מהמטבח שלכם בזמן המתאים לכם, ולחזור על הצפייה בכל פעם שתרצו לרענן את הזיכרון או לראות משהו שפספסתם.

קורס קונדיטוריה – לימודים מעמיקים

קורס קונדיטוריה הוא קורס מעמיק וארוך שיכשיר אתכם לא רק לאפות עוגות ביתיות אלא לעבוד כקונדיטורים במאפיות ומסעדות ולהכין מיטב של מאפים וקינוחים מתוקים ומלוחים. בניגוד לסדנת אפייה, הוא מתאים במיוחד למי שרוצים לעסוק בקונדיטוריה כעבודה מרכזית. אם אתם מתעניינים ואוהבים את עולם הקונדיטוריה ורוצים להרחיב אופקים מתוך מטרה להתקדם בתחום, קורס קונדיטוריה קלאסית הוא בדיוק בשבילכם, ויעניק לכם בסיומו תעודה מקצועית מטעם איגוד השפים הישראלי.

במטבח – כלי אפייה, כלי אריזה ותנור טוב

כדי להוציא עוגות טעימות שגם נראות טוב, אתם צריכים מלבד ידע בהכנה, גם כלים שיעזרו לכם באפייה ובאריזה:

  • כלי מטבח לאפייה, החל ממעבד בצק ועד למרית וקערות.
  • כלי אריזה – תבניות חד פעמיות ונייר אריזה כדוגמת צלופן
  • תנור במצב טוב שמאפשר אפייה גם במצב טורבו
  • שיווק טוב ברשתות החברתיות באמצעות תמונות מגרות והמלצות
  • תמחור העוגה – בתמחור העוגה יש לקחת בחשבון לא רק את עלות המוצרים, אלא גם את עלות החשמל ואפילו את עלות הדלק שהסיע אתכם כדי לקנות את החומרים. בדרך כלל, פס עוגת שמרים ביתית נמכר במחיר ממוצע של 45 ₪.

תתחילו לאפות, הריח כבר יביא את ההזמנות הבאות!

בדרך כלל, הראשונים לקנות מכם עוגה ביתית יהיו חברים ומשפחה, וגם שכנים שיגיעו בעקבות הריח. אם העוגות יהיו טובות, ההמלצות יתפזרו לכל עבר. עסק של אפיית עוגות ביתיות הוא עסק מצליח, והוא יכול ללוות אתכם רק בסופי השבוע ובחגים, ליצור עבורכם הכנסה נוספת ולספק לכם את הצורך באפייה והתעסקות עם חומרי הגלם הטעימים ביותר שיש. אנו מזמינים אתכם לבחור באפשרות הלימוד האידיאלית עבורכם: סדנת אפייה או קורס קונדיטוריה, ולהתחיל לאפות.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל