חדש! סדנאות שף ייחודיות להעשרה מקצועית! כנסו >

סל קניות
עוגות שמי שעובר קורס קונדיטוריה יכול לעצב

למה ללמוד קונדיטוריה באופן מקצועי?

אם אתם אוהבים את עולם האפייה והבישול ומחפשים מקצוע מבוקש, מתגמל וטעים – לימודי קונדיטוריה יכולים להתאים לכם. ענף הקונדיטוריה הוא ענף מקצועי מבוקש מאוד, וכיום כל מסעדה וכל בית קפה שמכבדים את עצמם – מעסיקים קונדיטור אחד לפחות. מלבד זאת, קינוחים ומאפים הפכו להיות מנה מרכזית, והמגמה כיום היא לא להסתפק בקינוח כמנה אחרונה, אלא להפוך אותו לסיבה בגללה כולם מתכנסים.

לימודי קונדיטוריה – למי זה מתאים?

קורס קונדיטוריה מתאים לחובבי המתוקים, הלחמים, העוגות והעוגיות, הקינוחים המיוחדים והמאפים המתוקים והמלוחים. או במילים אחרות – למי שיודעים לאהוב את החיים. לימודי קונדיטוריה הם שער הכניסה שלכם לעולם הקונדיטוריה, אך יכולים להיות גם כתחביב – אם אתם מוצאים את עצמכם עומלים על בצקים בכל סוף שבוע ולא יכולים אחרת, באמצעות לימודי קונדיטוריה תוכלו לשדרג את הידע והכלים שלכם. עם זאת, כדאי לדעת שמקצוע הקונדיטוריה הוא מקצוע מעט שונה מעולם הבישול. אם בבישול אנחנו רגילים “לזרוק” דברים לסיר לפי העין ולטעום בתהליך הבישול, אז עולם הקונדיטוריה הוא עולם מדויק יותר, שם המרכיבים נשקלים במשקל מיוחד. לעיתים, כל גרם אחד יותר – עלול להרוס את העוגה. מהסיבה הזו העיסוק בקונדיטוריה שמור לאנשים שאוהבים לאכול דברים מתוקים, אך גם למי שאוהבים אסתטיקה ודיוק בעבודה.

פתיחת קונדיטוריה ביתית

הטרנד החדש, של קונדיטוריות ומאפים ביתיים, כאן כדי להישאר. אחד היתרונות הגדולים בלימודי קונדיטוריה הם האפשרות לעבוד בתחום מהבית שלכם, כשכל מה שצריך זה מעבד בצק, תנור וחומרי גלם. לא מעט קונדיטורים מציעים קינוחים ומאפים לאירועים פרטיים – בין אם בצורה של עמדת קינוחים באירוע בסגנון של בר-קינוחים, ובין אם בהזמנת קינוחים מראש. מהם היתרונות בקונדיטוריה ביתית? בעיקר חיסכון כספי משמעותי, מבלי לשלם שכירות וארנונה ואפילו מבלי להתחייב למלאי.

מהן אפשרויות התעסוקה לאחר לימודי קונדיטוריה?

עם סיום לימודי קורס קונדיטוריה תוכלו לעסוק בתחום במגוון רחב של בתי עסק שמציעים שירותי קינוחים, אך לא רק – גם מקומות המציעים מאפים מלוחים ולחמים עשויים להזדקק לקונדיטורים, ובראשם בתי קפה ובתי מלון. מלבד זאת, מאפיות וקונדיטוריות הן המקום המושלם שכל כולו על טהרת הבצקים, ושם כולם קונדיטורים, וזאת בניגוד למסעדות, ששם הקונדיטורים הם במיעוט מספרי. תחומים נוספים שניתן להגיע אליהם לאחר קורס קונדיטוריה מקצועי הם ייעוץ קולינרי למסעדות ורשתות ואפילו המצאת מתכונים חדשים.

  • בתי קפה ומסעדות – בבתי קפה מובחרים ובמסעדות שף ישנה מחלקת קונדיטוריה.
  • קונדיטוריות ומאפיות – קונדיטוריות ומאפיות הן כל כולן על טהרת הקונדיטוריה.
  • בתי מלון – ברוב המוחלט של בתי מלון, ובפרט בבתי מלון איכותיים, מעסיקים קונדיטורים.
  • עצמאים – עם סיום קורס קונדיטוריה תוכלו לפתוח בקריירה עצמאית מגוונת.

קורס קונדיטוריה מקצועי לעומת סדנת קונדיטוריה

באתר של הקמפוס הקולינרי תוכלו לראות שאנו מציעים לימודי קונדיטוריה מקצועיים לצד סדנאות מעולם הקונדיטוריה. ההבדל העיקרי בין המסלולים השונים הוא כמובן ההיקף. בעוד סדנאות קונדיטוריה ואפייה הן סדנאות קצרות בנות מספר שעות או מספר מפגשים המתמקדות לרוב בשניים-שלושה תוצרים, קורס קונדיטוריה הוא קורס מלא ומקצועי האורך מספר רב של מפגשים ומלמד את המקצוע כולו ממש מהיסודות. סדנת קונדיטוריה תתאים למי שמעוניין או מעוניינת להתמקצע בדבר מה נקודתי, או למי שמחפשים לפתח תחביב, לעומת קורס קונדיטוריה – שמיועד לרוב למי שמעוניינים במקצוע.

איך תבחרו את קורס הקונדיטוריה המתאים לכם?

  • היקף הקורס – בחרו בקורס שמציע לכם מספר שעות סביר. את מספר השעות הממוצע תוכלו לדעת לאחר שתבדקו מה מציעים בקורסים דומים מבתי ספר מתחרים. קורסים קצרים מדי עשויים להיות שטחיים, אך גם בקורסים ארוכים מאוד לא תמיד יש צורך.
  • שילוב נכון בין עיוני ומעשי – חשוב לבחור לימודי קונדיטוריה המשלבים בצורה נכונה בין לימוד עיוני בכיתה ללימוד מעשי במטבח, ואם ניתן – לקיים את הקורס כולו במטבח, כשאת ההסברים אתם רושמים תוך כדי עבודה.
  • התוכן הנלמד – כדאי לבדוק את הסילבוס של הקורס ולראות שהוא מציע מגוון של שיטות הכנה ושימוש בחומרי גלם, ולהשוות אותו לסילבוסים של מתחרים. השאיפה היא ללמוד כמה שיותר בפרק זמן קצר. קורסים ארוכים מהממוצע הם לא תמיד הטובים ביותר – לעיתים הזמן נמרח וזה בא על חשבון האפשרות שלכם להתחיל לעבוד ולהתפרנס.
  • המוסד הלימודי – המוסד הלימודי חשוב, ומומלץ לחפש המלצות. לפני שאתם נרשמים לקורס קונדיטוריה, ניתן לברר כיצד בית הספר נתפס בעיני המעסיקים אך לא פחות חשוב – בעיני תלמידים שסיימו את הקורס.
  • תעודת סיום – תעודת הסיום של הקורס היא המסמך שמעיד על כך שסיימתם קורס קונדיטוריה בהצלחה. התעודה חשובה בפרט כשמחפשים עבודה ראשונה ואין ניסיון משמעותי להציג.

לימודי קונדיטוריה בקמפוס הקולינרי – מהן האפשרויות שלי

בקמפוס הקולינרי, בית הספר המוביל לבישול וקונדיטוריה, אנו מציעים מגוון מסלולים של לימודי קונדיטוריה בהתמחויות שונות וממיטב השפים: קורס קונדיטוריה קלאסית הוא הקורס הבסיסי, המיועד למי שאוהב את תחום הקונדיטוריה ומעוניין ללמוד אותה מהבסיס למקסימום התמקצעות. קורס פטיסרי שף הוא קורס קונדיטוריה פרימיום, למי שלא מסתפק בידיעת הקונדיטוריה על בוריה אלא רוצה להוציא תחת ידו קינוחים מובחרים.  עבור מי שמעוניינת להתמקצע בפרט בתחום המאפים והבצקים, קורס בולנז’רי הוא קורס בן 7 מפגשים ובסך הכל 35 שעות לימוד, המספק ידע וכלים לאפייה של מגוון לחמים ומאפים ולהתעסקות עם סוגים שונים של בצק. קורס נוסף בתחום הקונדיטוריה הוא קורס כוכבי מישלן, שמיועד לנשים בעלות ידע מקיף בתחום הקונדיטוריה, שמעוניינות לעלות מדרגה ולהוציא תחת ידן קינוחים ברמה בינלאומית שלא מביישים את חלונות הראווה המפורסמים בעולם. אנו מזמינים אתכם לבחור את המסלול המועדף עליכם ולצאת איתנו למסע טעים ומעשיר שסופו – מקצוע מבוקש ומתגמל.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל