סל קניות
כוס מוס שוקולד שניתן להכין לאחר לימודי קונדיטוריה

לימודי קונדיטוריה – הדובדבן שבקצפת

אם עולם הבישול הפך בשנים האחרונות למקצוע החם, תרתי משמע, אז ענף הקונדיטוריה הפך לדובדבן שבקצפת. הקונדיטוריה משלבת בתוכה את כל העולמות – טעם, צבע ויופי, לצד דיוק מצד אחד ואפשרות לדמיון והשראה מצד שני. בזכות הפופולריות של הענף, קורסים העוסקים בקונדיטוריה על כלל סוגיה וגווניה, מאפשרים ללמוד את התחום הן לתחביב והן כמקצוע.

מהם תנאי הקבלה ללימודי קונדיטוריה?

תנאי הקבלה לקורס לימודי קונדיטוריה משתנים בין הקורסים השונים. ישנם קורסים המיועדים למתחילים ללא ניסיון קודם אך עם ידע בסיסי, וישנם קורסים המתאימים לקונדיטורים במקצועם שרוצים לשדרג את היכולות שלהם לקונדיטוריית עילית. אצלנו בקמפוס הקולינרי תוכלו ליהנות מקורסים המתאימים לרמות שונות – ממתחילים ועד לקונדיטורים מצטיינים!

מה אפשר לעשות עם לימודי קונדיטוריה?

  • קונדיטורים בענף המסעדנות – לאחר שתסיימו קורס קונדיטורים מקיף ומלא, תקבלו דיפלומה איתה תוכלו למצוא עבודה כקונדיטורים במסעדות, בתי קפה, בתי מלון ועוד.
  • קונדיטורים כעסק ביתי – אם כבר לאפות בבית, למה לא למכור? במסגרת לימודי קונדיטוריה תוכלו לקבל את כל הידע והכלים שצריך כדי להפוך את התחביב שלכם למקור פרנסה.
  • פיתוח התחביב שלכם – אם אתם אוהבים לאפות עוגיות ועוגיות בסופי שבוע, לימודי קונדיטוריה יהפכו את המתוקים והמלוחים שאתם מוציאים מהתנור להרבה יותר טובים.

לימודי קונדיטוריה בקמפוס הקולינרי

כדי לענות על הצרכים של כל מי שרוצה להוציא תחת ידיו את הקינוחים והמאפים הטובים ביותר – אנו מציעים מגוון רחב של קורסים: למתחילים ולמתקדמים, לקונדיטוריה קלאסית ולקונדיטוריית מישלן.

  • קורס קונדיטוריה קלאסית – קורס קונדיטוריה מ-א’ ועד ת’, לנשים חסרי ניסיון בתחום הקונדיטוריה אך מלאות אהבה. אם את חובבת עוגות ומאפים ומקפידה להכין בכל סוף שבוע את הקינוח המתוק – הקורס הזה שהוא בן 12 מפגשים, בדיוק בשבילך ויביא אותך לתוצאה מקצועית מצוינת.
  • קורס בולנז’רי – קורס בולנז’רי מעניק ידע ופרקטיקה בעולם המאפים והלחמים על כלל סוגיהם – מתוק ומלוח גם יחד. הקורס עובר דרך שלבי הכנת בצק, התפחה נכונה, מאפים מתוקים ומלוחים, פרזנטציה וטעמים משובחים שכולנו אוהבי והוא אורך כ-7 מפגשים. הקורס מתאים לנשים בעלות אוריינטציה לאפייה, שאוהבת לאפות ומעוניינות לשדרג את היכולות שלהן. אין צורך בניסיון קודם.
  • קורס פטיסיירי שף ופטיסיירי פרימיום – מסלול המעניק ידע מקיף בתחום הקונדיטוריה וכולל את כל היסודות של קונדיטוריית פטיסיירי. הקורס משלב עבודה מעשית לאורך כל השלבים ומאפשר לעבוד בסיומו כקונדיטור עצמאי או שכיר. קורס פטיסיירי שף ופטיסיירי פרימיום אורכים 28 מפגשים.
  • ויטרינה פריזאית – מכירים את זה שאתם מסתובבים בחו”ל ודרך חלון גדול נחשפים לקינוחים מרהיבים שלא ראיתם כמוהם? זה בדיוק מה שתלמדו במסגרת קורס ויטרינה פריזאית. הקורס מעניק חשיפה לטכניקות מודרניות וטרנדים בינלאומיים בתחום הקונדיטוריה ונמשך כ-10 מפגשים.
  • קורס כוכבי מישלןקורס לקונדיטוריות ברמה גבוהה, שמעניק את הכלים המתאימים כדי להפוך אותך מקונדיטורית לקונדיטורית על. הקורס בן 6 מפגשים ומתאים לבעלות ידע מקיף בקונדיטוריה, שרוצות לעשות את השדרוג לקינוחים היפים והטעימים בעולם – קונדיטוריית פטיסיירי.
  • קורס עיצוב עוגות – עיצוב עוגות הוא עולם ומלואו, וכולנו מכירים את העוגות המעוצבות. אם פעם פגשנו בהן בעיקר בחתונות, היום כמעט כל יום הולדת לא עוברת חלק בלי עוגה מעוצבת. קורס עיצוב עוגות אורך 10 מפגשים, ובמסגרתו תיחשפו לחומרי גלם ייחודיים ולטרנדים בינלאומיים שיאפשרו לכם ליצור עוגות מעוצבות משובבות עיניים – כמו שרק מעטים יודעים להציע.

השאירו תגובה

שיחת יעוץ

חינם!

עם יועצי/ות הלימודים שלנו

החלפת סיסמה

תמיכה טכנית

לא קיבלתם סיסמא למייל?

הסינון לא מאפשר לכם לצפות בסרטון?
כתבו לנו למייל: fruitart1@gmail.com
נתקלתם בכל קושי טכני אחר?
כתבו לנו: digital.ccampus@gmail.com

שימו לב, המענה ניתן בשעות העבודה, בין 10:00-16:00 בימים א-ה.
אנחנו עושים מאמץ לתת מהיר תוך מספר שעות, עד 24 שעות בימי עבודה.

רוצה לקבל מתכונים מקצועיים מצוות השפים שלנו?

בואי להיות הראשונה להתעדכן במבצעים, ומתכונים שלנו.

הי, אתם לא רוצים לפספס סודות של השפים נכון?

השפים שלנו במתכונים מידי שבוע במייל